کد خبر : 1804458 | 25 دی 1400 ساعت 11:11 | 25.7K بازدید | 15 دیدگاه

رانگنیک سوژه شد؛ حضور در تمرین در روز مرخصی

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، در حالی در زمین تمرین این تیم حاضر شد که فراموش کرده بود به بازیکنان مرخصی داده است.

رانگنیک سوژه شد؛ حضور در تمرین در روز مرخصی

به گزارش "ورزش سه"، رانگینک صبح سه شنبه هفته گذشته و پس از پیروزی برابر استون ویلا در جام حذفی به زمین تمرین یونایتد رفت اما هیچ کسی را در این مجموعه ندید.

او انتظار داشت که ماشین مخصوص دریافت تست کرونا پیش از ورود بازیکنان به زمین را در پارکینگ ببیند اما چنین اتفاقی نیفتاد و در نتیجه او تصمیم گرفت که تماسی برقرار کند تا مشخص شود چرا کسی در کرینگتون حاضر نیست.

یکی از کارمندان باشگاه در این باره گفت:"« او از داخل ماشینش تماس گرفت تا بپرسد که مسئولان گرفتن تست کجا هستند و در آن زمان بود که به او یادآوری شد که سه‌شنبه را به بازیکنانش مرخصی داده است. این موضوع به سوژه اصلی تمرینات تبدیل شد و بازیکنان بارها در این باره شوخی کردند.»

 

1682736

 

شیوع ویروس کرونا در هفته‌های اخیر در بین باشگاه‌های لیگ برتری باعث شده که بازیکنان بسیاری در هر تیم قادر به حضور در تمرینات نباشند اما از سوی دیگر باعث فشرده شدن برنامه بازی‌ها به خطر لغو شدن بعضی از آنها نیز شده و همین موضوع باعث شد که رانگنیک بازیکنانش را برای یک روز تعطیل کند.

هرچند بازیکنان غیر ملی‌پوش یونایتد می‌توانند در پایان ماه جاری میلادی و با شروع وقفه دیدارهای ملی ریکاوری خوبی داشته باشند.

رانگنیک شرایط فیزیکی بازیکنانش را به خوبی زیر نظر دارد و حتی از این که پل پوگبا در دوبی مشغول طی کردن روند  درمانش است و برای انجام این کار به کرینگتون نیامده نیز انتقاد کرده است.

دیدگاه‌ها