کد خبر : 1804460 | 25 دی 1400 ساعت 11:30 | 9.5K بازدید | 11 دیدگاه

نویل: باشگاه‌های لیگ برتر در حال سواستفاده هستند

گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است که باشگاه‌های لیگ برتری در حال سو استفاده از قوانین مربوط به دوران کرونا هستند.

نویل: باشگاه‌های لیگ برتر در حال سواستفاده هستند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از لیگ برتر خواسته تا دربی شمال لندن برابر تاتنهام را لغو کند.

توپچی‌ها در حال حاضر تنها مارتین اودگارد را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارند و گرانیت ژاکا نیز پس از دریافت کارت قرمز برابر لیورپول در جریان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه قادر به همراهی این تیم نیست.

با این حال کالوم چمبرز، سدریک سوارس، کیه‌ران تیرنی، تاکه‌هیرو تومیاسو، امیل اسمیت راو و بوکایو ساکا همگی مصدوم و از میادین دور هستند.

میکل آرتتا همچنین توماس پارتی، محمد الننی، پی‌یر امریک اوبامیانگ و نیکلاس په‌په را به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا به همراه تیم‌های ملی‌شان در اختیار ندارد.

 

1681479

 

گری نویل با اشاره به تکرار لغو دیدارها در هفته‌های اخیر گفت:« من صادقانه باور دارم که همه تیم‌ها نه فقط در لیگ برتر، بلکه در چمپیونشیپ، باید دیدارهایشان را برگزار کنند. بالوگان به صورت قرضی جدا شده، مایتلند نایلز به صورت قرضی جدا شده و ژاکا کارت قرمز گرفته است. این تقصیر هیچکس دیگری نیست. ما نمی‌توانیم به این شکل دیدارها را لغو کنیم.»

مدافع سابق یونایتد با اشاره به شرایط ویژه در دوران کرونا اضافه کرد:« اگر این موضوع منحصرا به دلیل شیوع کرونا و دوری 10 تا 15 بازیکن بود، شرایط فرق می‌کرد. اما ما حالا درباره تیم‌هایی حرف می‌زنیم که در چند هفته اخیر بازی‌هایی را لغو کردند چون فکر می‌کنند بهترین ترکیب را برای کسب پیروزی در اختیار ندارند. این سواستفاده باید متوقف شود.»

دیدگاه‌ها