کد خبر : 1804470 | 25 دی 1400 ساعت 12:12 | 4.3K بازدید | 7 دیدگاه

قدردانی از مریم ایراندوست و ملی‌پوشان 

اسکوچیچ: امیدوارم دختران بیشتری فوتبالیست بشوند

سرمربی تیم ملی فوتبال مردان ایران در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان صحبت‌های انگیزشی را انجام داد.

اسکوچیچ: امیدوارم دختران بیشتری فوتبالیست بشوند

به گزارش "ورزش سه" دراگان اسکوچیچ که به عنوان مهمان ویژه امروز در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان ایران به جام ملت‌ها حضور داشت، برای دقایقی پشت تریبون رفت و به صحبت برای حاضرین در مراسم و به طور ویژه می‌پوشان فوتبال زنان پرداخت و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

 

اسکوچیچ خطاب به ملی‌پوشان فوتبال زنان گفت: اگر فکر می‌کنید من کمتر از اسطوره‌های فوتبال ایران احساساتی‌ام و احساساتی می‌شوم اشتباه می‌کنید؛ بابت کاری که کردید، به شما افتخار می‌کنم چون کاری که انجام دادید برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال ایران بود. زمین تمرین شما به جایی که من کار می‌کنم نزدیک بود و هر روز شما را می‌دیدم که با چه روحیه و انرژی در زمین هستید.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال مردان ادامه داد: گاهی وقت‌ها حسودی‌ام می‌شد، چون انرژی که در تمرین شما می‌دیدم بی‌نظیر بود؛ بابت کارهای که تا الان انجام دادید از شما تشکر می‌کنم و انتظار خیلی خوبی دارم که در آینده و در این تورنمنت کارهای بزرگی انجام می‌دهید.

 

دراگان اسکوچیچ با تمجید از شرایط ملی‌پوشان و تلاش‌های کادرفنی گفت: ارادت دارم به خانم ایراندوست و به او خسته نباشید می‌گویم، چون می‌دانم که کار مربیگری چقدر سخت است و مسئولیتی که روی دوش شماست، روی دوش من هم است و از شما قدردانی می‌کنم.

 

اسکوچیچ در پایان صحبتهایش هم گفت : امیدوارم الگویی که شما به دختران مملکت دادید را ببینند و از آن روحیه بگیرند و باعث شود که دختران بیشتری به سمت فوتبال بیایند؛ یکبار دیگر می‌گویم که به شما افتخار می‌کنم و از آقای رئیس فدراسیون هم تشکر می‌کنم که به فوتبال زنان اهمیت می‌دهند. منتظر خبرهای خوب از سمت شما هستم.

دیدگاه‌ها