کد خبر : 1804471 | 25 دی 1400 ساعت 12:13 | 11.2K بازدید | 10 دیدگاه

السد و دحیل با ملی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا

اعلام زمان بندی جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، باعث تغییر نظر تیم های قطری در استفاده از بازیکنان ملی پوش می شود.

السد و دحیل با ملی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا در اطلاعیه ای از زمان بندی جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2022 خبر داد. طبق اعلام AFC، مرحله گروهی این پیکارها از 18 فروردین تا 7 اردیبهشت برگزار می شود و مراحل حذفی نیز به پس از پایان رقابت های جام جهانی 2022 قطر موکول شده است.

 

زمان بندی جدید این پیکارها سبب شده است تا تیم های قطری از تصمیم قبلی خود مبنی بر عدم حضور در این مسابقات عقب نشینی کنند. به دلیل تشکیل اردوی طولانی مدت تیم ملی قطر برای حضور پرقدرت در رقابت های جام جهانی، باشگاه های السد و الدحیل به عنوان تیم هایی که بیشترین تعداد ملی پوش را در اختیار دارند، قصد داشتند یا به صورت کلی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر نشوند و یا اینکه بدون بازیکنان ملی پوش خود پای به این مسابقات بگذارند.

 

این تصمیمی است که کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ قطر پیش از آغاز فصل کنونی گرفته بود و تیم های قطری نیز عدم استفاده از بازیکنان ملی پوش پس از پایان لیگ ستارگان در اوایل فروردین را پذیرفته بودند ولی اکنون روزنامه الرایه قطر خبر از حل شدن این مشکل داده است.

 

الرایه نوشته است که پس از تعویق بسیاری از بازی های لیگ به دلیل ویروس کرونا، انتظار می رود که رقابت های لیگ ستارگان در موعد قبلی یعنی فروردین 1401 به اتمام نرسد و مسابقات حداقل با تأخیری یک ماه پایان یابد و به همین دلیل سازمان لیگ قطر نیز با حضور ملی پوشان السد و الدحیل و دیگر نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده است.

 

بدین ترتیب السد که دارای 12 بازیکن ملی پوش است و همچنین الدحیل که ملی پوشان پرشماری در تیم ملی قطر دارد، قادر خواهند بود که از بازیکنان خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند.

دیدگاه‌ها