کد خبر : 1804512 | 25 دی 1400 ساعت 17:49 | 25.2K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای لارپوبلیکا

آرسنال جدی‌تر از همیشه، پیشنهاد بالا برای ستاره صرب

توپچی ها حاضرند 70 میلیون یورو برای جذب دوشان ولاهویچ مهاجم صرب فیورنتینا هزینه کنند.

آرسنال جدی‌تر از همیشه، پیشنهاد بالا برای ستاره صرب

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی دوشان ولاهوویچ با فیورنتینا تا سال 2023 اعتبار دارد و به نظر می‌رسد که این ستاره صربستانی تصمیم قطعی خود را برای جدایی از این تیم گرفته و چند پیشنهاد تمدید باشگاه ایتالیایی را هم رد کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که فیورنتینا ترجیح می‌دهد او را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا از جدایی رایگان این بازیکن جلوگیری کند.

 

 

1675621

 

 

دوشان ولاهوویچ در این فصل از رقابت های سری‌آ عملکرد خیره کننده ای داشته و موفق به ثبت 16 گل شده است؛ موضوعی که مشتریان این بازیکن را افزایش داده و حالا گفته می شود تیم‌هایی نظیر اینتر، یوونتوس، منچسترسیتی، منچستریونایتد، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، تاتنهام و آرسنال خواهان امضای قرارداد با او هستند.

 

در میان این تیم ها آرسنال پیشنهادی جدی را ارائه کرده و پس از اینکه پیشنهاد 60 میلیون یورویی این تیم رد شد، حال این پیشنهاد را به 70 میلیون یورو افزایش داده است. 

 

 

1674717

 

 

طبق ادعای نشریه "لارپوبلیکا"، همه چیز به نظر نهایی روکو کومیسو مالک فیورنتینا بستگی دارد چرا که این رقم در تابستان پیش رو کاهش پیدا خواهد کرد اما فروش ولاهوویچ در زمستان از نظر مالی سود قابل توجهی به باشگاه خواهد رساند. ستاره صرب یک ماشین گلزنی است و قطعا حفظ او تا پایان فصل می تواند فیورنتینا را به اهداف ورزشی اش نزدیک تر کند ولی رقم پیشنهادی توپچی ها نیز وسوسه کننده است.

باید دید ولاهوویچ در نهایت به فروش خواهد رسید یا تا پایان فصل ماندنی است.

دیدگاه‌ها