کد خبر : 1804541 | 25 دی 1400 ساعت 19:08 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

بختیاری‌زاده: برای صعود به لیگ فرصت اشتباه نداریم

سهراب بختیاری زاده، سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش متحد است و آنها از مبارزه برای صعود کنار نمی‌کشند.

بختیاری‌زاده: برای صعود به لیگ فرصت اشتباه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش فوتبال ایران که این روزها سکان هدایت استقلال خوزستان را برعهده دارد، بعد شکست تلخ لحظه آخری مقابل مس کرمان تیمش را برای بازی حساس مقابل پارس جنوبی جم آماده می‌کند.

 

بختیاری زاده دو روز به دلیل برگزاری جام حذفی به بازیکنانش استراحت داده و یک‌شنبه آینده تیمش مقابل پارس جنوبی جم به میدان خواهد رفت. ملی‌پوش سابق ایران که دیروز در تهران بود، بر سر مزار مهرداد میناوند رفت و در حال حاضر به اهواز برگشته است. او در این تعطیلی کوتاه با دستیارانش جلسه‌ای برگزار کرد تا از این فرصت برای حضور مجدد تیمش در جمع مدعیان استفاده کند. استقلال خوزستان با توجه به اینکه پارس جنوبی جم بعد از نتایج ضعیف در لیگ یک به تازگی خودش را پیدا کرده کار بسیار سختی خواهد داشت.

 

بختیار زاده در این باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه شکست بدی را در کرمان متحمل شدیم و حتی می‌توانستیم مساوی کنیم اما در لحظات پایانی گل خوردیم و فرصتی برای جبران نبود اما من این شکست را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم یادمان باشد که حتی کوچک‌ترین غفلت می‌تواند چه مسئله‌ای را برای ما درست کند.

 

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه گفت: باید قوی تر کار کنیم اگر می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم نباید اشتباهاتی که در بازی با مس کرمان انجام دادیم را مرتکب شویم. بازیکنان خیلی خوب، تیم متحد و باغیرتی داریم و مطمئن هستم آینده ما روشن است و از رقابت و مبارزه کنار نمی‌کشیم.

دیدگاه‌ها