کد خبر : 1804547 | 25 دی 1400 ساعت 19:31 | 21.6K بازدید | 11 دیدگاه

نگاه‌های کنایه آمیز عبدی به کمک داور (عکس)

مهدی عبدی مقابل فجر با اعتراضی که داشت داور را مجاب کرد که او را با کارت زرد جریمه کند.

نگاه‌های کنایه آمیز عبدی به کمک داور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت عیسی آل کثیر باعث شد یحیی بار دیگر مهدی عبدی را از ابتدا به زمین مسابقه بفرستد اما تلاش نود دقیقه‌ای این بازیکن به گل ختم نشد تا او در دقایق پایانی جای خود را به مهدیخانی دهد.

 

عبدی در این مسابقه در همان دقایق اولیه یک فرصت بسیار مناسب روی سانتر سیدجلال به دست آورد اما ضربه آخر او که در شرایط نامتعادل زده شد از کنار دروازه ایمان صادقی به بیرون رفت تا مهاجم جوان قرمزها نتواند در آخرین بازی نیم فصل به پنجمین گل فصل خود برسد.

 

 

عبدی در نیمه دوم بازی برابر فجر در چند صحنه از داور تذکر شفاهی دریافت کرد اما در دقیقه ۸۹ با اعلام شدن خطا به سود فجر اعتراض شدیدی به کمک داور داشت تا مرتضی منصوریان بی درنگ کارت زرد خود را برای او بیرون بکشد. در این لحظه هم عبدی دست بردار نبود و نگاه‌های کنایه آمیزی به کمک داور مسابقه داشت.

 

عبدی پیش‌تر نیز با محرومیت عیسی آل کثیر چنین وضعیتی را تجربه کرده و می‌داند وظیفه‌اش در خط حمله پرسپولیس بیش از پیش می‌شود و انتظارات نیز از او بالاتر خواهد رفت‌. بدون شک چهره خونسرد و دور از عصبانیت او که در اکثر اوقات از او دیده‌ایم بیشتر می‌تواند برای رسیدن به هدف‌هایش به این بازیکن کمک کند.

 

دیدگاه‌ها