کد خبر : 1804564 | 25 دی 1400 ساعت 20:46 | 25.8K بازدید | 12 دیدگاه

ریو فردیناند:

مسی با این آمار نامزد بهترین بازیکن نیست

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد به انتقاد از عملکرد لیونل مسی در ترکیب پاری سن ژرمن پرداخته است.

مسی با این آمار نامزد بهترین بازیکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل تابستان بود که شایعه جدایی لیونل مسی از بارسلونا و عدم توانایی این باشگاه در ثبت قرارداد بهترین بازیکن تاریخ خود قوت گرفت و در نهایت این ستاره آرژانتینی با قراردادی آزاد راهی پاری سن ژرمن شد. اما لیونل مسی در فصل جدید هنوز قادر به تکرار درخشش گذشته بود نبوده و در لیگ فرانسه تا این مقطع تنها یک بار موفق به گلزنی شده است. ریو فردیناند در مصاحبه ای مدعی شد با این آمار و ارقام، نمی توان از لیونل مسی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فصل نام برد.

 

1680033

 

ریو فردیناند گفت: "با توجه به عملکرد لیونل مسی از زمان جدایی از بارسلونا در فصل تابستان و انتقال به پاری سن ژرمن از حیث گلزنی و ارسال پاس گل در فصل جدید، نمی توان او را در بین نامزدهای بهترین بازیکن فصل به حساب آورد.

 

بهترین بازیکن لیگ برتر در سال 2021؟ انتخاب من محمد صلاح است. هیچ بازیکنی به اندازه او در سال 2021 در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده و اختلاف محمد صلاح با نفر دوم شش گل است. همچنین این بازیکن موفق به نقش آفرینی در 35 گل برای لیورپول شده و نزدیک‌ترین فرد از این حیث 11 گل با محمد صلاح فاصله دارد. پس من قطعا محمد صلاح را به عنوان بهترین بازیکن فعلی لیگ برتر انتخاب می کنم و او با گذشتن از سد همه تبدیل به گلزنی قهار و فوق العاده شده است."

دیدگاه‌ها