کد خبر : 1804580 | 25 دی 1400 ساعت 21:42 | 54.9K بازدید | 3 دیدگاه

هیجان زدگی ژوزه مورینیو از خرید جدید رم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از جذب سرجیو اولویرا توسط این باشگاه بسیار هیجان زده و خوشحال به نظر می‌رسد.

هیجان زدگی ژوزه مورینیو از خرید جدید رم

به گزارش "ورزش سه", بعد از شکست تلخ و عجیبی که رم در بازی هفته گذشته مقابل یوونتوس تجربه کرد، حالا شاگردان ژوزه مورینیو فرداشب به دنبال جبران آن بوده و برای پیروزی مقابل کالیاری پا به این دیدار می‌گذارند. با این حال سرمربی پرتغالی تاکید کرد که تیمش اصلا کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

 

ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از دیدار با کالیاری گفت: "فکر می کنم موقعیت کالیاری در جدول موقتی است، فکر نمی‌کنم آنها در پایان فصل آنجا باشند. آنها در دو بازی اخیر خود 6 امتیاز کسب کرده اند و به رم می آیند تا امتیاز بگیرند.  آنها تیمی هستند که می توانند مقابل تیم هایی با پتانسیل بیشتر بازی خوبی انجام دهند.

 

 

1681371

 

 

ما در سه بازی اخیر یک امتیاز به دست آورده ایم و حداقل باید در چهار بازی بعدی 4 امتیاز کسب کنیم. داشتن شهامت برای حضور در بازی بعدی، آن هم زمانی که شکستی مانند روز یکشنبه را تجربه می کنید اصلا آسان نیست. متاسفم که فقط 5000 تماشاگر داریم، بیایید تلاش کنیم برای افرادی که رم را دوست دارند و نمی توانند به استادیوم بیایند اتفاق خوبی را رقم بزنیم."

 

رم اخیراً سرجیو اولویرا را از پورتو به خدمت گرفته و مورینیو در واکنش به این خرید جدید جالوروسی گفت: "هرگز فکر نمی‌کردم که بتوانم او را در اختیار داشته باشم. این نامی بود که با توجه به شناخت مشخصات بازار و اینکه چقدر یک بازیکن کلیدی در پورتو بود، به جذب آن فکر کنم. هرگز فکر نمی کردم که بتوان او را جذب کرد. وقتی که حس کردم این فرصت وجود دارد بلافاصله پاسخ مثبت دادم. او دارای شخصیت و تجربه ای است که ما به آن نیاز داریم."

 

 

1682137

دیدگاه‌ها