کد خبر : 1804593 | 25 دی 1400 ساعت 23:35 | 47.4K بازدید | 3 دیدگاه

رشد بزرگ PSG بعد از جذب لیونل مسی

مارک آرمسترانگ، مدیر مالی باشگاه پاری سن ژرمن به نقش لیونل مسی در پیشرفت مالی این تیم پرداخته است.

رشد بزرگ PSG بعد از جذب لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، از زمان ورود لیونل مسی به پاریس در ماه آگوست، این باشگاه موفق به جذب هشت اسپانسر جدید برای خود شده است. همچنین قرارداد حامیان مالی فعلی باشگاه نیز بهبود یافته و شرکت های بزرگ نیز بیشتر علاقمند به ادامه همکاری با پاری سن ژرمن شده اند. به عنوان مثال نایک حداقل تا سال 2032 با قراردادی 75 میلیون یورو به همکاری خود با پاری سن ژرمن ادامه می دهد و کوکا کولا نیز اخیرا قرارداد خود با این باشگاه را تا سال 2024 تمدید کرده است.

 

1680726

 

پاری سن ژرمن بیش از یک میلیون پیراهن در سال 2021 فروخته که بسیار بیشتر از سال های گذشته است و به نظر می رسد انتقال لیونل مسی در افزایش 30 تا 40 درصدی این موضوع نقش داشته است. مارک آرمسترانگ در مصاحبه ای ضمن تایید این اخبار به تمجید از نقش لیونل مسی در پیشرفت مالی پاری سن ژرمن پرداخته و مدعی شد این باشگاه 10 درصد رشد مالی داشته است.

 

مارک آرمسترانگ، مدیر مالی باشگاه پاری سن ژرمن گفت: "درآمد ما در سال 2021 افزایش قابل توجهی داشته و بیش از 10 درصد بیشتر نسبت به سال 2020 خواهد بود. لیونل مسی در رقابت های کوپا آمه ریکا نمایش فوق العاده ای از خود ارائه داده و البته در گذشته توانایی های خود را در لیگ قهرمانان اروپا نشان داده بود. اما او با حضور ستاره هایی چون جانلوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی و کیلیان امباپه، در رختکن پاری سن ژرمن تنها نیست."

دیدگاه‌ها