کد خبر : 1804595 | 26 دی 1400 ساعت 00:19 | 17.4K بازدید | 5 دیدگاه

برد شیرین ماریتیمو با علی علیپور

ماریتیمو در حضور ۶۸ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود به یک برد ارزشمند برابر براگا رسید.

برد شیرین ماریتیمو با علی علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که همانند دو مسابقه گذشته‌اش علی علیپور را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در استادیوم مونیسیپال به مصاف تیم رده چهارمی براگا رفت.

 

1682922

 

در شرایطی که براگا در این مسابقه کاملا سوار بر بازی بود و علاوه بر مالکیت توپ بیشتر نسبت به یاران علیپور، حملات و موقعیت‌های خطرناک زیادتری هم نسبت به حریف خود داشت، اما در لحظات پایانی غافلگیر شد و دروازه خود را باز شده دید.

 

ماریتیمو که از دقیقه ۶۸ علی علیپور را به‌عنوان نخستین تعویضی در ادامه مسابقه جزو ترکیب خود نداشت، در دقیقه ۸۹ توسط وینک کلودیو موفق شد به گل برسد و براگا را شکست بدهد.

 

1682923

 

یاران علی علیپور با کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر در زمین براگا که سومین برد متوالی آنها در لیگ برتر پرتغال بود، در امتیاز ۲۳ با ویتوریا گیمارش برابر شدند ولی بخاطر تفاضل گل کمتر در رده نُهم جدول ماندند.

 

مهاجم ایرانی ماریتیمو در شبی که ۶۸ دقیقه در ترکیب تیمش مقابل براگا حضور داشت، هجدهمین بازی فصل خود را پشت سر گذاشت که نتوانست آمار ۴ گل و یک پاس گل خود در لیگ برتر پرتغال را بهبود ببخشد.

 

1682921

دیدگاه‌ها