کد خبر : 1804597 | 26 دی 1400 ساعت 01:10 | 26.7K بازدید | 6 دیدگاه

بدشانسی جهانبخش در نجات فاینورد

فاینورد با وجود نمایش درخشان ملی‌پوش ایرانی خود نتوانست برابر ویتسه صاحب امتیاز شود.

بدشانسی جهانبخش در نجات فاینورد

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ اردیویسه هلند، تیم فاینورد که علیرضا جهانبخش را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب ابتدایی خود داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم د کویپ با ویتسه رده چهارمی دیدار کرد.

 

در شرایطی که بازی پایاپای پیش می‌رفت و هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کرده بودند، تیم ویتسه موفق شد در دقیقه ۶۹ دروازه فاینورد را باز کند تا یاران جهانبخش در این دیدار خانگی با یک گل عقب بیفتند.

 

فاینورد که نمی‌خواست اختلاف امتیازی‌اش در جدول با ویتسه کمتر شود و به سه امتیاز کاهش پیدا کند، پس از دریافت گل روی به بازی هجومی آورد و تنها چهار دقیقه پس از باز شدن دروازه‌اش، روی یک کار تیمی چشم‌نواز و سریع توانست به گل برسد که گل این تیم به تایید داور نرسید.

 

1682927

 

علیرضا جهانبخش در میانه زمین با یک پاس سریع به سمت راست زمین، مارکوس پدرسن را راه انداخت که این بازیکن پس از نفوذ سریع مجددا توپ را به ستاره ایرانی فاینورد برگرداند و یک پاس کات‌بک داد، اما ضربه مهاجم ایرانی فاینورد پس از یک ریباند، توسط گاس تیل تبدیل به گل شد.

 

1682928

 

در شرایطی که بازیکنان فاینورد از زدن گل تساوی خوشحال بودند، داور برای چند دقیقه بازی را متوقف کرد و پس از مشورت با کمک داوران ویدئویی، اعلام نمود دِسِرس، دیگر مهاجم فاینورد در زمان شوت جهانبخش مرتکب خطا شده است.

 

1682926

 

در ادامه علیرضا جهانبخش با حضور در دو سمت زمین و نفوذهای خطرناک بارها موقعیت‌سازی کرد و دو فرصت جدی گلزنی به وجود آورد، اما حملات فاینورد بی‌ثمر بود تا این تیم بازی بزرگ هفته را با یک گل مقابل ویتسه واگذار کند.

 

تیم فوتبال فاینورد با باخت یک بر صفر خانگی مقابل ویتسه که چهارمین شکست فصل آنها بود، ۳۹ امتیازی و در رده سوم جدول لیگ اردیویسه هلند ماند.

 

1682925

 

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد که بخاطر جلوگیری از ضدحمله ویتسه در دقیقه ۷۶ کارت زرد گرفته بود، در این مسابقه تا پایان در زمین حضور داشت و هفدهمین بازی خود در لیگ اردیویسه را انجام داد.

دیدگاه‌ها