کد خبر : 1804647 | 26 دی 1400 ساعت 11:34 | 3.2K بازدید | 1 دیدگاه

هجومی بازی می‌کنیم و کلین شیت مهم نیست؛

توکلی: فعلا نباید درباره سهمیه صحبت کنیم

بازیکن مس رفسنجان می گوید بازی رو به جلو و پر گل را به کلین شیت ترجیح می دهد.

توکلی: فعلا نباید درباره سهمیه صحبت کنیم

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در رده پنجم جدول قرار دارد و در دو بازی اخیر بر خلاف بازی‌های قبلی نتیجه نگرفته ولی اعضای این تیم معتقد هستند که به زودی به شرایط ایده‌آل خود بازخواهند گشت. شاهین توکلی در این مورد به خبرنگار ما گفت: نیم فصل پر از فراز و نشیب بود زیرا اوایلش بد نتیجه گرفتیم و توقعی که از خودمان داشتیم را نتوانستیم برآورده کنیم ولی رفته رفته شرایط خوبی را به دست آوردیم و در دو بازی آخر که با استقلال و پیکان بود که یکی را باختیم و دیگری را مساوی کردیم باید بگویم در دیدار با استقلال کمترین حق مان تساوی بود در بازی با پیکان هم تیم حریف خیلی بسته و فشرده بازی می کرد و متاسفانه ما نتوانستیم به گل برسیم ولی بازی کردن در سرچشمه کمی برای ما سخت شده و یکی از دلایلش می تواند این باشد.

 

وی در مورد شرایط زمین سرچشمه بیشتر توضیح داد:ارتفاع خیلی زیاد است و زمین کیفیت لازم را ندارد. در حال حاضر هم سرچشمه برفی است و زمین از شرایط ایده‌آل بیرون آمده و چون نزدیک کوه است باد شدیدی هم همیشه می وزد و متاسفانه شرایط سخت شده.

 

مدافع مس رفسنجان در مورد کلین شیت این تیم در دیدار با پیکان نظرش را اینگونه بیان کرد: ما امسال یک فوتبال هجومی را بازی می کنیم و اکثر دقایق بازی مالک توپ هستیم و فوتبال مان همیشه رو به جلو است و به شخصه به کلین شیت فکر نمی‌کنم و مهم پیروزی تیم است و من بازی که با نتیجه ۴ بر ۲ تمام شود راخیلی بیشتر از بازی که یک بر صفر تمام شود دوست دارم. بالاخره مردم دوست دارند فوتبال جذابی ببینند و تیم ما هم به شکلی است که این کار را خوب انجام می‌دهد و فوتبال قشنگی را  بازی میکند.

 

او در مورد رتبه تک رقمی مس رفسنجان در لیگ بیست و یکم و حضور در کنار مدعیان گفت: هدف گذاری مدیریت باشگاه برای امسال رتبه تک رقمی است که فکر می‌کنم با این شرایطی که تیم دارد و موقعیتی که بچه ها دارند رتبه تک رقمی هدف دور از دسترسی نیست و این که ما بخواهیم سهمیه بگیریم ممکن است کمی برای ما زود باشد ولی تلاشمان را می کنیم که به هدفمان برسیم و باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود؟ 

 

توکلی در پایان در مورد دیدار با پدیده در جام حذفی افزود:ما بازی‌های این تیم را دیدیم آن ها چند هفته است سخت می بازند و با پرسپولیس هم به نتیجه تساوی دست پیدا کردند و تیم قابل احترامی هستند. اوایل فصل شرایط خوبی نداشتند ولی روز به روز بهتر می شوند. ما محکوم به برد هستیم و روی جام حذفی هم حساب ویژه ای میکنیم.

دیدگاه‌ها