کد خبر : 1804650 | 26 دی 1400 ساعت 11:54 | 14.9K بازدید | 119 دیدگاه

طبق جدول واقعی فقط یک امتیاز از صدر عقب هستیم

شیری: یادم نمی‌آید برای صدرنشینی نیم فصل جام گرفته باشیم

مدافع راست پرسپولیس مدعی است که این تیم علیرغم مشکلاتی که دارد قادر خواهد بود بار دیگر به اتفاق مدنظرش برای دستیابی به قهرمانی نزدیک شود.

شیری: یادم نمی‌آید برای صدرنشینی نیم فصل جام گرفته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه جام حذفی و دومین جدال پرسپولیس در این رقابت‌ها و اکنون برابر ذوب آهن، مهدی شیری مدعی است که آنها با انگیزه زیادی در اصفهان حاضر خواهند شد و امیدوار به پیروزی و عبور از این مرحله هستند. مدافع راست پرسپولیس درباره برتری تیمش مقابل فجرسپاسی گفت: همانند دیدارهای قبلی موقعیت های خوبی را شکل دادیم و خط دفاعی حریف و خصوصا ایمان صادقی روز خوبی را پشت سر گذاشتند وگرنه با گل‌های بیشتری هم به برتری می‌رسیدیم. با این حال مهم سه امتیاز بازی بود که آن را کسب کردیم و خوشحالم نیم فصل را در جایگاه خوبی به پایان رساندیم و شرایط برای دستیابی دوباره به قهرمانی همچنان فراهم است. 

 

وی درباره کری‌اش در پایان آن بازی که مدعی شده بود در جدول واقعی آنها قهرمان نیم فصل هستند گفت: امتیازاتی که از گل گهر کسر شد و به دیگر تیم‌ها داده شد به آنها اعتمادبه‌نفس داد. مسلما اگر این امتیازات نبود و جدول بهم نمی‌خورد اختلاف امتیازی شکل نمی‌گرفت. ما در زمین جنگیدیم و به امتیاز رسیدیم و مطمئن هستم در ادامه فصل اگر باز هم اتفاق خاصی شکل نگیرد ما می‌توانیم قهرمان شویم. طبق جدول واقعی لیگ ما اکنون فقط یک امتیاز از صدر جدول فاصله داریم و البته باز هم می‌گویم که امتیازات کسر شده از گل گهر به آنها اعتمادبه‌نفس داد وگرنه اینطور هم نمی‌شد. 

 

مدافع پرسپولیس درباره قهرمانی استقلال در نیم فصل گفت: ما در پنج سال اخیر 5 قهرمانی کسب کردیم و در پایان فصل با صدرنشینی به جام رسیدیم و یادم نمی‌آید برای صدرنشینی در نیم فصل به ما جام داده باشند. مهم تیمی است که در پایان فصل در صدر جدول قرار گرفته باشد. ما برای آن روز می‌جنگیم و مطمئن هستم که اتفاقی مهم را بار دیگر برای هواداران خودمان شکل خواهیم داد. 

 

1544545

 

شیری درباره بازی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: مسلما بازی سختی خواهد بود. ذوب در تهران و در لیگ برابر ما بازی خوبی به نمایش گذاشت و خانه خودش و در جدال جام حذفی مسلما انگیزه بیشتری هم دارد. بازی سختی خواهد بود اما تیم ما یک هدف دارد و آن هم برتری در تمامی بازی‌هایش است. باید از این بازی هم با برد خارج شویم تا یک قدم دیگر به جام نزدیک شویم. قهرمانی هم در لیگ و هم در جام حذفی لذت بزرگی دارد که یک بار دیگر می‌خواهیم آن را تجربه کنیم. 

 

مدافع پرسپولیس در پایان درباره مشکلات مالی این باشگاه و عدم دریافتی بازیکنان و کادرفنی و همچنین تغییرات مدیریتی گفت: این عدم دریافتی تنها مختص بازیکنان و اعضای کادرفنی نیست. واقعا از این موضوع ناراحتم که کادر تدارکات و دیگر ارکان باشگاه هم مشکلات بزرگی دارند. مسلما زندگی برای آنها سخت‌تر هم هست. می‌توانیم ادعا کنیم که در جمع تیم‌های بالای جدول جزو کمترین دریافتی‌ها هستیم. به تغییرات هم که دیگر عادت کرده‌ایم. امیدوارم تیم مدیریتی آقای درویش بتوانند خیلی زود شرایط باشگاه را سامان دهند. بازیکنان و کادرفنی و همچنین تدارکات و دیگر ارکان باشگاه تا به امروز به عشق هوادار واقعا از همه چیز چشم پوشی کرده و تنها برای موفقیت تیم و خوشحالی هوادار تلاش کرده است. امیدوارم اما شرایط بهتر شود چون اینجا پرسپولیس و بهترین تیم ایران است و باید همه چیز بهترین باشد.

دیدگاه‌ها