کد خبر : 1804653 | 26 دی 1400 ساعت 12:10 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

رقابت 4 مهاجم عراقی برای دیدار برابر ایران

چهار مهاجم عراقی در تلاش هستند تا نظر زلیکو پتروویچ سرمربی تیم ملی این کشور را برای حضور در دیدار برابر ایران جلب کنند.

رقابت 4 مهاجم عراقی برای دیدار برابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و عراق در آغاز دور هفتم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در تاریخ 7 بهمن و در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند. رسانه وین وین عراق از رقابت میان 4 مهاجم برای حضور در ترکیب اصلی این تیم در دیدار برابر ایران خبر داد.

 

این وب سایت در گزارشی نوشته است: منابع رسانه‌ای عراقی فاش کردند که زلیکو پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق در حال حاضر، مشغول بررسی وضعیت 4 بازیکن عراقی برای انتخاب 2 مهاجم اصلی تیم ملی در دو دیدار برابر ایران و لبنان است. 

 

این منابع اعلام کردند که در لیست اولیه تیم ملی عراق حضور 4 مهاجم به نام های ایمن حسین بازیکن ام الصلال قطر، علاء عباس مهاجم تیم نیروی هوایی عراق به همراه علی یوسف مهاجم الشرطه و همچنین علی الحمادی بازیکن لژیونر و شاغل در تیم وایکام واندررز صدرنشین چمپیونشیپ انگلیس قطعی است.

 

همین منابع اشاره کردند که ایمن حسین در حال حاضر آماده ترین مهاجم تیم ملی بوده و حضور او در ترکیب اصلی قطعی است و پتروویچ از میان علاء عباس و علی الحمادی یک نفر را برای حضور در جمع نفرات مورد نظرش انتخاب می کند و علی یوسف نیز به عنوان بازیکن ذخیره در لیست حضور خواهد داشت.

 

پیش از این برخی از سایت های عراقی گزارش داده بودند که سرمربی شیرهای بین النهرین علی الحمادی را به دلیل غیبت نزدیک به دو ماه و عدم حضور در هیچ بازی رسمی پس از بازگشت از مصدومیت و همچنین قرنطینه 10 روزه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، از لیست نهایی دو بازی برابر ایران و لبنان کنار گذاشته است. 

 

این سایت ها اضافه کرده بودند که زلیکو پتروویچ به دو مهاجم تیمش به نام های ایمن حسین و علا عباس تکیه خواهد کرد و از آنها در ترکیب اصلی بهره می برد که همین امر باعث شد تا هماهنگ کننده رسانه ای تیم عراق این خبر را تکذیب کند. وی تایید کرد که الحمادی 23 ژانویه برای دیدار با تیم ایران در تهران خواهد بود و 5 روز بعد در مرحله مقدماتی جام جهانی در شهر صیدا با تیم ملی لبنان، در صورت صلاحدید کادرفنی به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها