کد خبر : 1804658 | 26 دی 1400 ساعت 12:28 | 69.7K بازدید | 40 دیدگاه

اقدام نهایی یحیی برای دو بازیکن تاجیکستانی

سرمربی پرسپولیس از این باشگاه درخواست کرده تا استعلام‌هایی نهایی برای سود بردن از دو بازیکن تاجیکستانی را صورت دهند.

اقدام نهایی یحیی برای دو بازیکن تاجیکستانی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در این فصل با نظر یحیی گل محمدی اقدام به جذب دو بازیکن از تیم استقلال تاجیکستان کرده، هنوز موفق به سود بردن از آنها نشده است. ابتدا بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به واسطه شکایت گابریل کالدرون مانع شد. بعد از آن هم با توجه به شرایطی که لیگ در این فصل پشت سر گذاشته، یحیی گل محمدی با ابراز نگرانی بابت سود بردن از این بازیکنان و احتمال کسر امتیاز تیمش، از آنها استفاده نکرده است. 

 

اکنون سرمربی پرسپولیس با درخواست از مسوولان باشگاه برای دریافت استعلام نهایی از فیفا، به دنبال سود بردن از دو بازیکن تاجیک خود است. قرار است پاسخ این استعلام امروز اعلام شود و در صورتی که مشکلی در این زمینه شکل نگیرد، یحیی در بازی با ذوب آهن از بازیکن تاجیکستانی خود سود خواهد برد. 

 

باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی نگران شکایت مربوط به کریستین اوساگوآنا است و امیدوار است در شرایطی که کارت بازی دو بازیکن تاجیکستانی تیمش صادر شده، قادر به استفاده از آنها باشد. با این حال ضمانتنامه‌ای که پرسپولیس در اختیار سازمان لیگ قرار داده، آنها را امیدوار کرده تا با حل مشکل، جواز سود بردن از این بازیکنان برای آنها فراهم شود. در حال حاضر البته هانانوف دچار آسیب دیدگی است و باید دید در دیدار مقابل ذوب آهن این تیم از صفروف بهره خواهد برد یا خیر.

دیدگاه‌ها