کد خبر : 1804659 | 26 دی 1400 ساعت 12:38 | 27K بازدید | 7 دیدگاه

تهدید سرمربی یوونتوس؛ توپ را لو بدهی می کُشمت!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از روش جالبی برای هشدار دادن به آدرین رابیو استفاده کرده است.

تهدید سرمربی یوونتوس؛ توپ را لو بدهی می کُشمت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست عجیب و پرحاشیه یوونتوس مقابل اینتر در سوپرچام ایتالیا، این تیم دوباره در لیگ ایتالیا در مسیر کسب پیروزی قرار گرفته و در تورین توانست با دو گل اودینزه را شکست دهد. اما به نظر مکس آلگری در جریان مسابقه استرس فراوانی داشته و برای هشدار به بازیکنان خود از جمله آدرین رابیو برای حفظ توپ به هر روشی متوسل شده است.

 

در یک صحنه آدرین رابیو لب خط توسط دو بازیکن اودینزه تحت فشار قرار گرفته و در آستانه از دست دادن توپ بود. با توجه به صدور مجوز تنها برای حضور پنج هزار نفر در استادیوم و خلوت شدن سکوها، شنیدن دستورات مربیان برای بازیکنان آسان تر شده است. بنابراین وقتی آلگری متوجه احتمال لو رفتن توپ توسط آدرین رابیو شد، خطاب به هافبک فرانسوی تیم خود گفت: "ریسک نکن، اگر توپ را از دست دادی، تو را می کُشم."

 

1683012

 

این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته و برخی از هواداران یوونتوس به شوخی مدعی شدند که آماده کمک هستند و از آلگری می‌خواهند یک ‌بار برای همیشه از شر آدرین رابیو خلاص شود.

 

البته یوونتوس در نهایت در این دیدار و با گل های پائولو دیبالا و وستون مک کنی با نتیجه 2-0 مقابل اودینزه به برتری رسید تا شرایط خود برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد را بهبود بخشد.

دیدگاه‌ها