کد خبر : 1804669 | 26 دی 1400 ساعت 13:23 | 46.9K بازدید | 56 دیدگاه

استقلال در جام حذفی؛ اینبار خبری از جوانگرایی نیست

استقلال با تمام قوا در جام حذفی شرکت خواهد کرد و مقابل پیکان قرار می‌گیرد.

استقلال در جام حذفی؛ اینبار خبری از جوانگرایی نیست

به گزارش "ورزش سه"، آبی های پایتخت در شرایطی عصر روز سه‌شنبه در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پیکان قرار می‌گیرند که فرهاد مجیدی قصد دارد تیمش را با ترکیب اصلی به زمین بفرستد.


استقلال در مرحله قبلی جام حذفی مقابل نود ارومیه قرار گرفت و در ضربات پنالتی و به سختی این تیم را شکست داد و صعود کرد. نکته مهم در آن بازی استراحت فرهاد مجیدی به تعداد زیادی از بازیکنان اصلی اش بود.


سرمربی استقلال با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی تصمیم گرفت به 7، 8 بازیکن اصلی خود استراحت بدهد و جوان‌تر‌ها و نفراتی که کمتر بازی کرده‌اند، به زمین بفرستد. این اتفاق اما در جریان بازی با نود انتقادهای زیادی را برای مجیدی در پی داشت.


نوع بازی استقلال و گره خوردن آن مسابقه سبب شد تا مجیدی بابت نمایش تیمش عذرخواهی هم انجام بدهد.


حالا اما حریف استقلال در بازی جام حذفی پیکان است؛ تیمی لیگ برتری که امسال شرایط خیلی خوبی را رقم زده و از تیم های نامداری امتیاز گرفته است. طبیعتا بازی کردن مقابل پیکان برای هر تیمی از جمله استقلال سختی های خاص خود را دارد. به همین خاطر مجیدی دیگر در این مسابقه ریسک استراحت به نفراتش را قبول نمی‌کند.


سرمربی استقلال قصد دارد تیمش را با تمام قوا در بازی روز سه شنبه به زمین بفرستد و دیگر خبری از استراحت دادن به بازیکنان و جوانگرایی در ترکیب نخواهد بود.

دیدگاه‌ها