کد خبر : 1804675 | 26 دی 1400 ساعت 13:52 | 63.6K بازدید | 19 دیدگاه

حسرت ابدی؛ انتقال ستاره پرتغالی به بارسلونا منتفی شد

در گذشته احتمال انتقال برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریوناید به بارسلونا وجود داشته است.

حسرت ابدی؛ انتقال ستاره پرتغالی به بارسلونا منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز یکی از بهترین خریدهای منچستریونایتد در سال های اخیر بوده و علیرغم نتایج نه چندان خوب این تیم در دو سال اخیر، عملکرد فوق العاده ای در ترکیب این تیم ارائه داده است.

 

نشریه رکورد مدعی شد ژرژ مندز پیش از انتقال برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد، برنامه ای برای انتقال این بازیکن به بارسلونا داشته است. در واقع ابتدا قرار بود برونو فرناندز راهی والنسیا شود و ژرژ مندس در آن مقطع تصمیم داشته بعد از این انتقال و درخشش احتمالا این هافبک پرتغالی در مستایا، زمینه رفتن او به بارسلونا و توافق با این باشگاه را فراهم کند.

 

1649100

 

والنسیا در آن مقطع رودریگو مورنو را جذب کرده و به این علت انتقال برونو فرناندز به این تیم منتقی شده است. آلبرت سلادس، سرمربی وقت والنسیا نیز خواهان همکاری با برونو فرناندز بوده، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و خود مورنو نیز یک سال با جدایی از جمع خفاش ها راهی لیدز و لیگ برتر شد.

 

برونو فرناندز در دو سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان یونایتد و دنیای فوتبال بوده و بی تردید هواداران بارسلونا حسرت عدم انتقال این بازیکن به نوکمپ را برای همیشه خواهند خورد. چند روز پیش نیز شایعاتی در مورد احتمال انتقال برونو فرناندز در تابستان پیش رو به بارسلونا مطرح شد، اما خود این بازیکن شخصا واکنش نشان داده و این اخبار را جعلی و نادرست توصیف کرد. برخی معتقدند تعدادی از ستاره های یونایتد از جمله برونو فرناندز از شرایط این باشگاه راضی نیستند، اما حداقل در این مقطع بعید است این هافبک گلزن در فکر جدایی باشد.

دیدگاه‌ها