کد خبر : 1804686 | 26 دی 1400 ساعت 14:38 | 8.5K بازدید | 7 دیدگاه

تیم در مسیر درستی قرار دارد

کورتوا: غیبت راموس و واران را حس نمی‌کنم

دروازه بان بلژیکی رئال معتقد است جدایی راموس و رافا واران ضربه ای به تیم وارد نکرده است.

کورتوا: غیبت راموس و واران را حس نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، امشب بازی فینال سوپرکاپ اسپانیا بین رئال و بیلبائو در عربستان برگزار خواهد شد. رئال مادرید قهرمان دو سال پیش است و بیلبائو نیز امشب از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع خواهد کرد.

رئال با شکست بارسا و بیلبائو با شکست اتلتیکو مادرید به بازی نهایی رسیده اند.

 

 

1667293

 

 

تیبو کورتوا گلر رئال در نشست خبری بازی فینال گفت:« این هم یک فینال دیگر است که باید برنده شویم. بازیکنان با تجربه زیادی داریم که در فینال های مختلفی سابقه بازی دارند. بیلبائو هم اخیرا چندین فینال را تجربه کرده است ولی با کیفیتی که از تیم مان سراغ دارم، معتقدم که باید پیروز شویم. مربی به ما برای این بازی انگیزه لازم را داده و می دانم که روز بازی نیز برنامه درستی به ما ارائه خواهد داد.»

 

انتقادات از سبک بازی رئال:« هر تیمی سبک بازی خودش را دارد. زمانی که نیاز به دفاع باشد، دفاع می کنیم و همه چیز بستگی به سبک بازی تیم مقابل دارد. خیلی مواقع بازی از خود من شروع می شود. برابر بارسا سه بار پیش افتادیم و طبیعی بود که بیشتر به دفاع برویم. هر تیمی از نقاط قوت خودش استفاده می کند تا پیروز شود و انتقادی وارد نیست.»

 

 

1598317

 

 

جدایی راموس و واران:« راموس و واران دو مدافع فوق العاده بودند ولی به جای آنها الان آلابا، ناچو و میلیتائو بازی می کنند و من به همان اندازه گذشته درون دروازه احساس راحتی می کنم. تیم در مسیر درستی قرار دارد و آمار گل خورده پایینی داریم.»

 

 

1676632

 

 

تحول وینیسیوس:« وینی چهارمین سالی است که برای رئال بازی می کند و سال به سال نیز بهتر شده است. او هنوز بسیار جوان است و فصل جاری با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کند. وینی نیاز داشت بیشتر گل بزند و همین اتفاق نیز برایش افتاده است. حالا ذهن او آزادتر از قبل شده و توصیه های کریم به او را نیز نباید نادیده گرفت. او یک استعداد خالص است.»

 

نیمکت نشینی های ادن هازارد:« تصمیم مربی است و می دانم که برای آنچلوتی هم ساده نیست. بال های چپ و راست ما خیلی خوب بازی می کنند و البته ادن هم دوست دارد به تیم کمک کند. مطمئنم اگر در بازی فینال به میدان برود، بهترین بازی را انجام خواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها