کد خبر : 1804687 | 26 دی 1400 ساعت 14:58 | 155.1K بازدید | 95 دیدگاه

لالیگا مقصد احتمالی

آب سرد لیورپول روی صلاح؛ پایان کار ستاره مصری؟

لیورپول با درخواست مالی محمد صلاح برای تمدید قرارداد مخالفت کرده و این می تواند به معنای پایان کار او در آنفیلد باشد.

آب سرد لیورپول روی صلاح؛ پایان کار ستاره مصری؟

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر یکی از مهمترین نگرانی های هواداران لیورپول وضعیت آینده ستاره مصری این تیم یعنی محمد صلاح است. این بازیکن که در این فصل نمایش های درخشانی داشته تا سال 2023 با قرمزها قرارداد دارد و طی ماه‌های اخیر گزارش‌های زیادی در مورد مذاکرات بین دو طرف برای تمدید منتشر شده است.

 

 

1679370

 

 

خود محمد صلاح اما اخیراً در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت آینده اش گفته بود:« می خواهم در لیورپول بمانم ولی این در دستان من نیست و به باشگاه بستگی دارد. سران لیورپول به خوبی خواسته های مرا می دانند و باید بگویم که توقعات و خواسته های من اصلا غیرمعقول نیستند. من چیز دیوانه‌واری از باشگاه نخواسته ام.

وقتی چیزی از باشگاهت طلب می کنی و برآورده اش می کنند، نوعی قدردانی از شماست و تمجید از کارهایی که انجام داده اید. 5 سال است برای لیورپول بازی می کنم و باشگاه را به خوبی می شناسم. بین هواداران محبوبم و خودم نیز هواداران را بسیار دوست دارم. در نهایت اما تصمیم نهایی برعهده مسئولان باشگاه است و همه چیز به آنها ارتباط دارد.»

 

 

1679247

 

 

طبق ادعای نشریه میرر، سران لیورپول با خواسته مالی صلاح مخالفت کرده اند و این مساله به اطلاع مدیر برنامه های او نیز رسیده است.

رقم درخواستی صلاح 400 هزار یورو در هفته برای 4 سال است و لیورپول باید در این مدت بیشتر از 80 میلیون پوند به او بپردازد. این خواسته ستاره مصری، ساختار دستمزد و پرداختی های سختگیرانه و غیرقابل انعطاف لیورپول به بازیکنان را از بین خواهد برد و به همین دلیل باشگاه با درخواست وی مخالفت کرده است.

 

 

1681796

 

 

رامی عباس عیسی، ایجنت صلاح، کوین دی بروین را برای سران لیورپول مثال می زند که سال گذشته با منچستر سیتی قرارداد جدیدی به ارزش 400 هزار پوند در هفته امضا کرد. لیورپول اما تا الان زیر بار نرفته و از سوی دیگر خطر جدایی صلاح در تابستان 2023 به عنوان بازیکن آزاد را نیز حس می کند. مساله ای که باعث خواهد شد در صورت تداوم موضع متفاوت دو طرف، ستاره مصری وارد فهرست فروش تابستانی باشگاه شود.

در صورت جدایی، لالیگا محتمل ترین مقصد برای صلاح خواهد بود هرچند گمانه زنی هایی در مورد علاقه پی اس جی به ستاره مصری هم شنیده می شود.

 

 

دیدگاه‌ها