کد خبر : 1804691 | 26 دی 1400 ساعت 14:57 | 14.1K بازدید | 16 دیدگاه

پخش رادیویی رقابت‌های جام ملت‌ها؛

توافق فدراسیون فوتبال و صداوسیما برای فوتبال زنان

پیش از سفر کاروان تیم ملی فوتبال زنان، توافقاتی درباره پخش رقابت‌های این تیم در جام ملت‌ها با صداوسیما صورت گرفت.

توافق فدراسیون فوتبال و صداوسیما برای فوتبال زنان

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی فوتبال زنان ایران صبح امروز با پروازی اختصاصی وارد بمبئی هند شدند تا خود را به محل برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2022 رسانده و مهیای حضور در این تورنمنت شوند؛ تورنمنتی که برای نخستین‌بار در تاریخ، فوتبال زنان ایران توانسته به آن راه پیدا کند.

 

روز گذشته هم مراسم بدرقه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال برای زنان فوتبال ایران تدارک دیده شد تا به لحاظ روحی-روانی در موقعیتی ایده‌آل شاگردان مریم ایراندوست، ایران را به مقصد هند ترک کنند؛ ملی‌پوشان فوتبال زنان باید در گروه اول با تیم‌های هند، چین و چین‌تایپه به رقابت بپردازند.

نکته مهم درباره اعضای کاروان تیم ملی فوتبال زنان در سفر به بمبئی، همراهی جمعی از اعضای صداوسیماست؛ چرا که با توافقات انجام شده میان فدراسیون فوتبال و رادیو ورزش، قرار است سه مسابقه حساس فوتبال ملی زنان به صورت زنده و مستقیم از طریق رادیو ورزش پخش و گزارش شود و به همین منظور گزارشگری از سوی رادیو همراه کاروان تیم ملی عازم هند شده است.

 

گفتنی است که شاگردان مریم ایراندوست در اولین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا، پنجشنبه 30 دی به مصاف میزبان رقابت‌ها می‌روند و در ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای بازی نخست خود را در این تورنمنت برگزار می‌کنند.

 

برنامه کامل بازی‌های تیم ملی فوتبال زنان (به وقت ایران):

پنجشنبه 30 دی ماه
هند – ایران / ساعت 17:30 – ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای

 

یکشنبه 3 بهمن‌ماه
ایران – چین / ساعت 13:30 – ورزشگاه مومبای شهر بمبئی

 

چهارشنبه 6 بهمن ماه
چین تایپه – ایران / ساعت 17:30 – ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای

 

دیدگاه‌ها