کد خبر : 1804705 | 26 دی 1400 ساعت 16:30 | 50.2K بازدید | 30 دیدگاه

کمتر از یک میلیون یورو

افشای دستمزد باورنکردنی آرائوخو در بارسلونا

دستمزد بهترین مدافع فصل بارسلونا حتی به یک میلیون یورو هم نمی رسد.

افشای دستمزد باورنکردنی آرائوخو در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو سه فصل پیش بود که توانست وارد فهرست تیم اول بارسلونا شود. فصل گذشته او از ابتدای فصل جزو بازیکنان تیم اول باشگاه لقب گرفت و بازی های خوبی هم انجام داد. این مدافع اروگوئه ای فصل جاری بدون شک بهترین مدافع تیمش بوده و در عین جوانی توانسته جایگاه ثابتی در تیم به دست بیاورد تا جایی که چهارشنبه شب علی رغم مصدومیت در ترکیب بارسا برابر رئال قرار گرفت.

 

 

1677390

 

 

سه روز پیش بود که ادعا شد رئال مادرید به آرائوخو پیشنهاد داده و از وی خواسته تا قراردادش را تمدید نکند. قراردادی که یک سال و نیم دیگر به اتمام می رسد و رئال منتظر او خواهد ماند.

رسانه های کاتالونیا معتقدند که آرائوخو بارسا را در اولویت قرار داده ولی حاضر نیست به هر قیمتی تمدید کند. در واقع بارسلونا باید شروط درخواستی او را اجرا کند تا قرارداد به مدتی طولانی تمدید شود.

نکته جالب اما دریافتی بسیار اندک ستاره اروگوئه ای در بارسلوناست تا مشخص شود چرا او به هر قیمتی حاضر به تمدید نیست.

 

 

1582567

 

 

طبق ادعای اسپورت، آرائوخو در بارسلونا سالی فقط 900 هزار یورو دستمزد دریافت می کند که در فوتبال کنونی مبلغ ناچیزی به شمار می رود. به خصوص برای بازیکنی که 35 میلیون یورو ارزش دارد و مدافعان نیمکت نشینی نظیر کلمنت لنگله و ساموئل اومتیتی، دستمزدی به مراتب بیشتر از او دریافت می کنند.

مشکلات مالی بارسلونا باعث شده تا در حال حاضر توان افزایش دستمزد آرائوخو را نداشته باشند و به همین خاطر وکلای این بازیکن در حال مذاکره با تیم های مختلف هستند.

بارسلونا برای خرید آرائوخو از بوستون ریور 1.7 میلیون یورو پرداخت که این مبلغ با احتساب پاداش ها به پنج میلیون یورو رسید.

دیدگاه‌ها