کد خبر : 1804709 | 26 دی 1400 ساعت 16:37 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

غفوری و حسینی به دیدار آجورلو می‌روند

کاپیتان‌های استقلال پیگیر مطالبات بازیکنان

کاپیتان های استقلال جلسه ای را با مصطفی آجورلو بر سر مطالبات شان برگزار خواهند کرد.

کاپیتان‌های استقلال پیگیر مطالبات بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه استقلال با حضور مصطفی آجورلو در راس باشگاه از نظر امکاناتی و شرایط تمرینی وضعیت بهتری پیدا کرد و در ابتدای فصل نیز بازیکنان بخشی از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کردند، اما همچنان مشکلاتی در بحث مالی وجود دارد.


با پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر بازیکنان استقلال انتظار داشتند بخش دیگری از مطالبات شان پرداخت شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.


از این رو قرار است تا چند بازیکن استقلال برای پیگیری مطالبات به دیدار مدیریت باشگاه بروند. طبق هماهنگی انجام شده، وریا غفوری و سیدحسین حسینی دو کاپیتان استقلال به همراه یکی دو بازیکن دیگر قرار است طی روزهای آینده به جلسه ای با مصطفی آجورلو بروند و در خصوص معوقات مالی شان با مدیرعامل باشگاه حرف بزنند.


این در شرایطی است که مسئولان استقلال مدعی اند مشکل مالی در باشگاه وجود ندارد و پول در حساب باشگاه موجود است. ظاهرا دلیل عدم پرداختی به بازیکنان و کادرفنی مشکلی است که در بحث مسدود شدن حساب های باشگاه وجود داشته است. این مشکل با رایزنی های انجام شده در حال رفع شدن است و پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده درصد دیگری از قراردادهای بازیکنان استقلال به آنها پرداخت شود.

دیدگاه‌ها