کد خبر : 1804721 | 26 دی 1400 ساعت 17:43 | 11.1K بازدید | 10 دیدگاه

مانوئل نویر- بایرن؛ این داستان همچنان ادامه دارد

مانوئل نویر در آستانه تمدید قرارداد با بایرن مونیخ قرار گرفته است.

مانوئل نویر- بایرن؛ این داستان همچنان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد ناامید کننده تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 بسیاری تصور کردند که دوره برخی از ستاره‌های با تجربه این تیم به پایان رسیده که یکی از آنها مانوئل نویر بود. دروازه بان آلمانی در دوره‌ای با افت قابل توجهی مواجه شد اما نویر با همان روحیه تسلیم ناپذیری خود دوباره به بهترین فرمش بازگشت و حالا همچنان یکی از بهترین گلر های دنیا محسوب می شود.

 

قرارداد فعلی کاپیتان بایرن مونیخ با این تیم تا سال 2023 اعتبار دارد و اخیراً شایعاتی در رابطه با آینده این بازیکن مطرح شده است. با این حال نویر دیشب بعد از پیروزی بایرن مقابل کلن به تمدید با باواریایی ها چراغ سبز نشان داد و گفت: "بایرن یک باشگاه برجسته است. ما در دوران حضورم در اینجا تاریخ سازی کردیم و به تلاش خود ادامه می دهیم. البته من همچنان می خواهم بخشی از آن باشم."

 

 

1682795

 

 

در واقع شواهد حاکی از آن است که هر دو طرف یعنی مانوئل نویر و باشگاه بایرن مونیخ علاقه زیادی به ادامه این همکاری دارند و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شده که  دروازه‌بان ملی‌پوش در آستانه تمدید قرارداد با باواریایی ها قرار گرفته است. بر این اساس مذاکرات بین دو طرف به شکل پیشرفته‌ای در جریان است و احتمالاً به زودی این تمدید قرارداد به شکل رسمی از سوی بایرن مونیخ اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها