کد خبر : 1804725 | 26 دی 1400 ساعت 18:15 | 17.8K بازدید | 10 دیدگاه

سیدحسین با آمار ویژه در جام محبوب(عکس)

دروازه بان شماره یک استقلال انگیزه زیادی دارد تا در جام حذفی نیز همچون لیگ برتر بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی یکی از بهترین دروازه بان های نیم فصل اول لیگ برتر بود؛ او امسال با تجربه ای که از گذشته به دست آورده و رسیدن به فرم ایده آل و پختگی لازم درون دروازه استقلال نمایش های فوق العاده ای داشت و یکی از ارکان اصلی قهرمانی آبی ها در نیم فصل اول لیگ برتر بود.


حسینی در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر در 12 مسابقه برای استقلال به میدان رفت که در 9 بازی از این تعداد موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد و یک آمار ویژه را به ثبت رساند. گلر شماره یک آبی ها که یکی از کاپیتان‌های این تیم هم محسوب می‌شود در 3 مسابقه از حریفان گل خورد؛ او 4 بار مجموعا دروازه اش باز شد که یک گل از این تعداد از روی نقطه پنالتی بود و در سایر گلها نیز چندان مقصر نبود.

 

 

 

1683060

 


سیدحسین حالا بعد از درخشش در نیم فصل اول لیگ برتر به دنبال آن است تا در جام حذفی نیز به این شرایط خوب ادامه بدهد. حسینی که طی دو فصل گذشته نشان داد در جام حذفی می‌تواند عامل موفقیت تیمش باشد، حالا دوباره در این تورنمنت به دنبال خودنمایی است. او در جام حذفی فصل گذشته و دو فصل پیش در ضربات پنالتی و به خصوص دیدار با پرسپولیس عامل اصلی صعود استقلال به فینال بود و حالا نیز برای این موضوع نقشه کشیده است.


نکته جالب اینکه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در بازی اول حذفی مقابل نود ارومیه به نفرات اصلی تیمش استراحت داد و به همین خاطر علیرضا رضایی جوان درون چارچوب قرار گرفت. اما با توجه به شرایط خوب حسینی و البته حساسیت دیدار با پیکان احتمالا در بازی روز سه شنبه او به گلر شماره یک خود میدان خواهد داد.

 

 

1683059

 

 


حسینی نیز با این تفاسیر اولین بازی اش را در جام حذفی امسال انجام می‌دهد و امیدوار است که همچون دو سال گذشته بتواند یکی از عاملان اصلی صعود استقلال به مراحل پایانی تورنمنت باشد.

دیدگاه‌ها