کد خبر : 1804731 | 26 دی 1400 ساعت 18:39 | 20.2K بازدید | 8 دیدگاه

در غیاب سون و بقیه؛

ورژن ترسناک کره جنوبی بدون ستاره‌های اروپایی

تیم ملی کره جنوبی در یک بازی دوستانه موفق شد با نتیجه 5-1 ایسلند را شکست دهد.

ورژن ترسناک کره جنوبی بدون ستاره‌های اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم پائولو بنتو در اولین بازی سال 2022 که قبل از جام جهانی قطر برگزار شد، یک فوتبال فوق العاده عالی را به نمایش گذاشت؛ در حالی که کره هیچ کدام از بازیکنان اروپایی خود را هم در اختیار نداشت و نهایتاً موفق شد یک پیروزی دلچسب کسب کند.

 

تیم ملی فوتبال کره جنوبی روز پانزدهم ژانویه در یک بازی دوستانه که در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد مقابل ایسلند قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 5-1 پیروز شود.

 

 

1683068

 

 

کره جنوبی قرار است روز 21 ژانویه در ادامه روند آماده سازی خود جهت حضور مقابل لبنان و پس از آن سوریه در دور نهایی مقدماتی جام جهانی، به مصاف مولداوی برود. این دو بازی(ایسلند و مولداوی) در تاریخ فیفادی در نظر گرفته نشده بنابراین کره جنوبی ستاره های اروپایی خود نظیر سون هیونگ مین (تاتنهام)، اوی جو هوانگ (بوردو)، هی چان هوانگ (ولورهمپتون)، این بئوم هوانگ( کازان)، و مین جائه کیم (فنرباغچه) را در اختیار ندارد.

 

از 27 نفری که برای این دو بازی توسط پائولو بنتو دعوت شده‌اند، 25 بازیکن در کی‌لیگ کره جنوبی حضور دارند به استثنای سونگ گیو کیم (کاشیوا ریسول) و کوون کیونگ وون (گامبا اوزاکا).
ترکیب بازیکنان تغییرات قابل توجهی داشته است، اما فوتبالی که بنتو ارائه می‌دهد تفاوتی نکرده است.

 

 

1683067

 

 

تاکتیک اصلی بنتو این است که برای حمله از عقب آماده شود و در عین حال مالکیت توپ را حفظ کند و سپس با یک پاس سریع رو به جلو در زمانی که فرصتی پیش آمد تا پایان ادامه دهد. در این بین آزمون و خطا هایی هم وجود داشته است اما به نظر می‌رسد که رفته رفته فوتبال بنتو در کره جنوبی جا افتاده است. در واقع این نتیجه تلاش بنتو بعد از قبول هدایت کره‌جنوبی در آگوست 2018 است.

 

در این دو رقابت دوستانه که امکان حضور ستاره های اروپایی کره جنوبی در آن حضور نداشت به دیگر بازیکنان فرصت داده شد که خود را به بنتو ثابت کنند. تیم ملی کره تغییرات زیادی برای این دو بازی داشت اما اینکه اصول و ثبات تاکتیکی آنها همچنان حفظ شد نکته کاملا مثبتی محسوب می‌شود.

 

 

1682890

 

 

از طرفی در حالی که مشخص نیست سون هیونگ مین و هوانگ هی چان که در حال نقاهت از مصدومیت هستند، برای بازی‌های پیش روی مقدماتی جام جهانی حاضر باشند، مین کیو و چانگ هون نشان دادند که می‌تواند به اندازه کافی قابل اعتماد باشند.

 

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که ایسلند که در رده بندی فیفا در رتبه 66 قرار دارد نیز بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشت. اما آنها هم از بازیکنان با کیفیت داخلی خود استفاده کرده بودند، با این حال بنتو نشان داد که همچنان در حال افزایش اعتماد به نفس در بین بازیکنان کره جنوبی است که این می‌تواند برای آینده فوتبال این کشور اتفاق بسیار خوبی را رقم بزند.

 

 

1683066

دیدگاه‌ها