کد خبر : 1804747 | 26 دی 1400 ساعت 19:18 | 5.9K بازدید | 6 دیدگاه

کاش شخص معتبر تری را برای پرسپولیس انتخاب می‌کردند

انتظاری: قرار نیست همیشه زیبا بازی کنیم

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید مهم نتیجه گیری و کسب سه امتیاز است، نه بازی زیبا.

انتظاری: قرار نیست همیشه زیبا بازی کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس که در هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شد فجرسپاسی شیراز را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد و با کسب رتبه دوم، نیم فصل اول لیگ بیست و یکم را به پایان برساند.

 

سهراب انتظاری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص عملکرد پرسپولیس در بازی با فجر گفت: بازی بدی نبود. تیم فجر خیلی سخت کوش و دونده بود و خوب بازی کرد و همیشه به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند و ایراد ندارد یک بار هم بازی زیبا نباشد و امتیاز کامل را از آن خودمان کنیم. خدا را شکر توانستیم از تیم سرسخت فجرسپاسی سه امتیاز کامل را بگیریم. این انتظار هم می‌رفت چون پرسپولیس در چند هفته اخیر به جز بازی با پدیده روند رو به جلویی داشته و خدا را شکر این سه امتیاز را گرفت و فعلا بالای جدول هستیم.

 

او با اشاره به حکم کمیته انضباطی در برای ۳-۰ شدن بازی های گل گهر، عنوان کرد: اگر سه امتیازی که به استقلال داده شده، برگردد شرایط پرسپولیس بهتر می‌شود. متاسفانه سه امتیاز به استقلال هدیه کردند. امیدوارم عدالت برقرار شود.

 

پیشکسوت پرسپولیس با تایید زیبا بازی نکردن پرسپولیس، در توضیح دلایل این مساله گفت: در حال حاضر در فضای مجازی و رسانه ها همه انتقاد می‌کنند که پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند و مثل سال های قبل نیست؛ من هم با این انتقادات موافقم که پرسپولیس و مثل سال های قبل زیبا بازی نمی‌کند اما این مساله دلایل متفاوتی دارد که یکی از دلایل اصلی این است که پرسپولیس بازیکنان خوبی را از دست داده و متاسفانه باید بر خلاف میل باطنی ام باید بگویم بازیکنان جدید نتوانستند جای بازیکنان جدا شده را پر کنند و برای همین خلا ایجاد شده و تیم زیبا بازی نمی‌کند. با این حال ایرادی ندارد. همیشه قرار نیست بازی زیبا انجام شود و مهم این است که پرسپولیس نتیجه می‌گیرد. یک بار هم زیبا بازی نکند. ما هوادار پرسپولیس هستیم و قدیمی ها می‌گویند هر کس گل را می‌خواهد خار آن را هم می‌خواهد و پرسپولیس هم چه خوب بازی کند و چه بد برای ما بهترین است و کنارش هستیم. این نیم فصل را کنار می‌گذاریم و انشاالله نیم فصل دوم را خوب شروع می‌کنند. 

 

او در ادامه گفت: یکی از جنبه های دیگر این است که ما از اول فصل درگیر مشکلات مدیریتی و بدهی ها بودیم و طبیعتا این مسائل روی بازیکنان هم تاثیر می‌گذارد و به آنها هم آسیب وارد شده است. پرسپولیس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اما با همه این شرایط درود به غیرت بچه ها؛ از دید من نمره عالی گرفتند و شرایط خوبی هم دارند.

پیشکسوت پرسپولیس با اینکه پرسپولیس قطعا نیاز به تقویت در نیم فصل دارد بیان کرد: قطعا مربی بازیکنانی را زیر نظر دارد. حتما باید تیم تقویت شود. ما کمبود بازیکن داشتیم و حالا عیسی آل کثیر هم فصل را از دست داد. از دید من باید یک دفاع وسط و یک مهاجم ششدانگ و یک هافبک خلاق بیاوریم. قطعا نیم فصل دوم سخت تر از نیم فصل اول است و تیم ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند.

 

انتظاری همچنین با اشاره به صحبت هایی که در خصوص جذب رامین رضاییان شنیده می‌شود، عنوان کرد: رامین از خانواده پرسپولیس است و برای تیم ما هم زحمت کشیده و خیلی بازیکن خوبی است. امیدوارم شرایط مالی باشگاه طوری باشد که بتوانند این بازیکن را بگیرند. ما باید دو سه بازیکن بگیریم. بازی های سختی پیش رو داریم و باید انرژی تازه ای به تیم تزریق شود.

 

وی در ارزیابی از کیفیت لیگ برتر در نیم فصل اول بیان کرد: بار فنی تیم ها در لیگ پایین آمده است و این مساله هم دلایل مختلفی دارد که فکر می‌کنم یکی از دلایل آن عدم حضور تماشاگران در استادیوم باشد. حضور تماشاگران می‌تواند بار فنی تیم ها را و جذابیت فوتبال را بالا ببرد. الان شرایط جدول طوری است که دو برد می‌تواند تیم دهم را به بالای جدول ببرد. نیم فصل اول لیگ بیست و یکم بار فنی بالایی نداشت. تیم ها الان شاداب و زیبا بازی نمی‌کنند. امیدوارم در نیم فصل دوم با حضور تماشاگران در استادیوم بار فنی تیم ها بالا برود و کیفیت بازی ها بهتر و جذاب تر شود.

 

مهاجم سابق پرسپولیس با انتقاد از شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس از شروع فصل، در خصوص تغییرات رخ داده در این باشگاه گفت: من شناختی از آقای صدری نداشتم اما قطعا بازیکنان و کادر شناخت داشتند که حمایت کردند. ما پنج سال قهرمان شدیم و دو بار به فینال آسیا رفتیم و واقعا درد بزرگی است که بعد از اینهمه افتخار، ما چند ماه بگوییم تیم ما وارد بحران شده و مدیرعامل ندارد و صاحب مشخصی ندارد. این مسائل نشات گرفته فوتبال آماتور ماست. چون تیم در اختیار دولت است این مشکلات پیش می‌آید؛ اگر تیم خصوصی باشد اینطور نمی‌شود. چرا پرسپولیس از اول فصل مدیرعامل نداشت؟ چرا یک نفر با بعنوان سرپرست انتخاب می‌کنند و سه ماه بعد می‌گویند جمع کن و برو؟ من شناختی از آقای درویش ندارم اما کاش یک آدم معتبر تر می‌آوردند که تیم بزرگ ما دوباره وارد چالش نشود. مدیریت در پرسپولیس با سایپا و پیکان متفاوت است‌. نمی‌توانیم بگوییم چون در سایپا کارنامه خوبی داشته اینجا هم می‌تواند اینطور باشد. تیم بزرگ حاشیه و مشکلات زیادی دارد. امیدوارم ایشان بتواند بر مشکلات غلبه کند و ما هم فقط می‌خواهیم هر کسی می‌آید فقط مشکلات را حل کند و بازیکنان با فراغ دل بازی کنند و کادرفنی دغدغه نداشته باشند. امیدوارم ایشان در پست جدیدش موفق باشد.

 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص تقابل فردای دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ذوب آهن سابقه خوبی در جام حذفی دارد. تیم مهدی تارتار هم جوان و خوب است و خوب فوتبال بازی می‌کند. مهدی تارتار از جنس پرسپولیس است، ما با هم در راه آهن و پرسپولیس بودیم و تفکر ایشان این است که فوتبال زیبا بازی کند و ضد فوتبال بازی نمی‌کند. پرسپولیس برای اینکه از این مرحله عبور کند بازی سختی پیش رو دارد ولی دور از دسترس نیست. من و تمام هواداران از پرسپولیس انتظاری جز قهرمانی نداریم. بازی در اصفهان هم بخاطر سنگین بودن آب و هوا سخت است و امیدوارم که بچه های ما یک بازی خوب انجام بدهند و بتوانند از این مرحله عبور کنند. سخت ترین بازی پرسپولیس در جام حذفی می‌تواند همین بازی باشد اما توان تیم ما خیلی بالاتر است و می‌توانیم از این خان خم عبور کنیم.

دیدگاه‌ها