کد خبر : 1804767 | 26 دی 1400 ساعت 21:20 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی کلن:

مدت‌ها بود که من و دخترم پیراهن‌نویر را می‌خواستیم

اشتفن باومگارت، سرمربی کلن، در رابطه با اقدام جالبی که پس از بازی دیشب برابر بایرن مونیخ انجام داد صحبت کرد.

مدت‌ها بود که من و دخترم پیراهن‌نویر را می‌خواستیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته مقابل کلن قرار گرفت و در دیداری که البته حریف نیز دست و پا بسته نشان نداد موفق شد با چهار گل این تیم را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. اما پس از پایان مسابقه یک اتفاق جالب رخ داد و سرمربی کلن پیراهن مانوئل را گرفت و در عوض کلاهش را به او داد.

 

اشتفن باومگارت، سرمربی کلن، در مصاحبه ای پیرامون گرفتن پیراهن مانوئل نویر گفت: "دخترم برای مدت بسیار، بسیار طولانی این پیراهن را می خواست و خود من هم همین طور. من از نظر فردی انسان خاصی هستم که با بازیکنانی خاص به همراه عملکرد ویژه کار می‌کنم. از طرفی من هم بسیار خوشحال هستم که او کلاهم را گرفت."

 

 

1682887

 

 

روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن بایرن مونیخ در بازی دیشب مقابل کلن بود و موفق شد مقابل این تیم هت تریک کند. باومگارت در این باره گفت: "نحوه گلزنی او و اینکه چگونه هم در حمله و هم در کارهای دفاعی شرکت می‌کند، به وضوح او را به بهترین مهاجم لیگ تبدیل کرده است.

 

 

1682870

 

 

ما و بایرن مونیخ در یک سطح نیستیم بنابراین بعد از بازی واقعا خوب خوابیدم. دیروز فرصتی برای پیروزی نداشتیم و باید آن را بپذیریم. با این وجود بازیکنان من تمام تلاش خود را انجام دادند."

دیدگاه‌ها