کد خبر : 1804771 | 26 دی 1400 ساعت 21:40 | 45.4K بازدید | 12 دیدگاه

جدیدترین پیشنهاد آرسنال برای نهایی کردن خرید بزرگ

به نظر می رسد که آرسنال قصد دارد هر طور که شده دوشان ولاهوویچ را به خدمت بگیرد.

جدیدترین پیشنهاد آرسنال برای نهایی کردن خرید بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً بود که بعد از بی‌نظمی‌های متعدد پیر امریک اوبامیانگ بالاخره صبر میکل آرتتا تمام شد و او بازوبند کاپیتانی این تیم را از ستاره گابنی گرفت. از طرفی اوبامیانگ حالا به یک سکونشین در آرسنال تبدیل شده و شواهد حاکی از آن است که این بازیکن به زودی از جمع توپچی ها جدا خواهد شد.

 

با جدایی احتمالی پیر امریک اوبامیانگ قطعاً باشگاه آرسنال به دنبال این خواهد بود که یک مهاجم درجه یک به خدمت بگیرد و از هفته ها قبل نام ستاره صربستانی فیورنتینا یعنی دوشان ولاهوویچ به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه توپچی‌ها مطرح شده است.

 

 

1675623

 

 

دوشان ولاهوویچ در این فصل از رقابت های سری‌آ عملکرد خیره کننده ای داشته و موفق به ثبت 16 گل شده است؛ موضوعی که مشتریان این بازیکن را افزایش داده اما گفته می‌شود که آرسنال از بیشترین شانس برای جذب او برخوردار است.

 

در همین راستا کوریره دلو اسپرت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه آرسنال قصد دارد جدیدترین پیشنهاد خود را هم برای ولاهوویچ به فیورنتینا ارائه دهد. بسته پیشنهادی جدید توپچی‌ها به فیورنتینا شامل 60 میلیون یورو پول به علاوه انتقال لوکاس توریرا به این تیم است؛ موضوعی که رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده اند احتمالاً با موافقت فیورنتینا روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها