کد خبر : 1804773 | 26 دی 1400 ساعت 21:39 | 40.2K بازدید | 4 دیدگاه

پیشنهاد عجیبی که توسط مورینیو رد شد!

ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه باشگاه رم پیشنهاد اورتون برای حضور در این باشگاه را رد کرده است.

پیشنهاد عجیبی که توسط مورینیو رد شد!

به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس، سرمربی سابق تیم هایی چون رئال مادرید، اینتر و ناپولی در فصل تابستان قراردادی سه ساله با اورتون امضا کرده بود، اما دوران حضور او در گودیسون پارک بسیار کمتر از حد انتظار بود. باشگاه اورتون امروز به طور رسمی اعلام کرد که رافا بنیتس پس از تنها شش ماه هدایت این تیم از سمت خود برکنار شده است.

 

شکست 2-1 دیروز مقابل نوریچ سیتی، نهمین باخت اورتون در 12 بازی اخیر در لیگ برتر بود و اورتون حالا تنها شش امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. نشریه تلگراف مدعی شد مدیران باشگاه اورتون بلافاصله پس از اخراج رافا بنیتس، امروز به سراغ ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم رفته و خواهان همکاری با او در ادامه فصل شدند.

 

1681371

 

اما مورینیو به مدیران اورتون اعلام کرده که با جالوروسی قرار داشته و قصد دارد به توافق خود با این باشگاه پایبند باشد. ژوزه مورینیو دوران درخشانی در لیگ برتر داشته و سه بار با چلسی موفق به فتح این لیگ شده است. البته در چند سال اخبر اوضاع چندان بر وفق مراد این سرمربی پرتغالی نبوده و ژوزه مورینیو اخراج از چلسی و منچستریونایتد را تجربه کرده است.

 

در میان نامزدهای جانشینی رافا بنیتس، شاهد نام هایی پائولو فونسکا،  روبرتو مارتینز، دانکن فرگوسن، مارکو سیلوا، فرانک لمپارد و نیکو کوواچ بوده ایم و احتمالا یکی از بین این اسامی به زودی هدایت اورتون را به عهده خواهد گرفت. بدین ترتیب اورتون به دنبال ششمین سرمربی خود در شش سال گذشته خواهد بود که این نشان از عدم ثبات در رختکن این تیم است.

دیدگاه‌ها