کد خبر : 1804774 | 26 دی 1400 ساعت 22:04 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

گل تماشایی انصاری‌فرد سوخت(عکس)

آ. ا. ک آتن با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود مقابل پانتولیکوس شکست غیرمنتظره‌ای متحمل شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته هجدهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن در حالی که برای سومین بازی پیاپی میلاد محمدی و کریم انصاری‌فرد را در ترکیب داشت و احسان حاج‌صفی را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در استادیوم اسپیروس لوئیس مقابل پانتولیکوس رده دهمی قرار گرفت.

 

1683122

 

در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول رو به پایان بود، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن با یک حرکت سریع و تماشایی موفق شد دروازه پانتولیکوس را باز کند تا تیمش را با برد به رختکن بفرستد.

در دقیقه ۴۴ مسابقه کریم انصاری‌فرد با نفوذ تند و تیز از سمت راست زمین وارد محوطه جریمه پانتولیکوس شد که پس از سرتوپ دیدنی و فریب مدافع مقابل خود، با پای چپ یک شوت زمینی محکم زد تا گل اول آ. ا. ک آتن به ثمر برسد.

 

1683125

در نیمه دوم آ. ا. ک آتن نتوانست نمایش خوب خود را ادامه بدهد و از تک‌گل خود را حفظ کند و در سمت مقابل پانتولیکوس موفق شد دو گل بزند و در این بازی به برتری دست یابد.

تیم فوتبال آ. ا. ک که طی سه هفته اخیر به ترتیب دو پیروزی و یک شکست داشت، امشب هم با نتیجه ۲ بر یک مغلوب پانتولیکوس شد تا ۳۳ امتیازی بماند و فرصت صعود به رتبه دوم جدول سوپر لیگ یونان را از دست بدهد.

کریم انصاری‌فرد که پس از گلزنی مقابل کیفیسیاس در دو حضور تعویضی و دو حضور ثابت در ترکیب آ. ا. ک آتن گلزنی نکرده بود، امشب در پانزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان توانست سومین گل فصل‌اش را به زیبایی بزند.

میلاد محمدی نیز در شب نیمکت‌نشینی احسان حاج‌صفی، حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل پانتولیکوس داشت و دوازدهمین بازی فصل خود را انجام داد.

 

1683123

 

1683124

 

دیدگاه‌ها