کد خبر : 1804831 | 27 دی 1400 ساعت 08:59 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

نفت و سرمربی جدید؛ به زودی اتفاق می افتد

تمرینات تیم نفت هم چنان با حضور دستیاران فراز کمالوند پیگیری می شود و این مربی هنوز به بازگشت به اردوی تیم متقاعد نشده است.

نفت و سرمربی جدید؛ به زودی اتفاق می افتد 

به گزارش"ورزش سه"، حواشی که برخی لیدرهای تیم بعد از شکست در برابر صنعت نفت در رختکن به وجود آوردند در لحظاتی که فراز کمالوند در سالن کنفرانس خبری بود موجب شد تا فراز کمالوند در حمایت از شاگردانش اردوی تیم را ترک کند و تا به امروز هم راضی به بازگشت به اردوی تیم نشده است. او که در بازی با استقلال حاضر نشد روی نیمکت تیمش حاضر شود فردا در بازی با خلیج فارس ماهشهر هم غایب خواهد بود. 

 

نشست های متعدد مدیران باشگاه با فرازکمالوند نتیجه ای به دنبال نداشته است. حتی شب گذشته هم نشستی در اهواز برگزار شد اما بعد از ابلاغ پیام های مدیران باشگاه به فراز کمالوند این مربی اعلام کرد روی تصمیمی که قبلا گرفته مصر است و به نظر می رسد در روزهای آتی باشگاه نفت مسجد سلیمان بالاجبار مربی جدید برای تیم انتخاب خواهد کرد. 

 

نفت مسجد سلیمان در هفته اول دور برگشت 3 بهمن میزبان پیکان است و در شرایطی به استقبال این بازی می رود که هم اکنون با 11 امتیاز دومین گزینه سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید. اگر در نهایت فراز کمالوند راضی به بازگشت به اردوی تیم نشود به نظر می رسد باشگاه در تعطیلات زمستانی مربی جدید خود را انتخاب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها