کد خبر : 1804844 | 27 دی 1400 ساعت 10:08 | 48.8K بازدید | 4 دیدگاه

برگی از تاریخ  

بازار داغ نقل و انتقالات در تهران (عکس)

رقابت های باشگاهی تهران در سال 64 در اواخر دی ماه به پایان رسید و از همان روزهای اول گمانه زنی ها برای نقل و انتقالات داغ بود.

به گزارش"ورزش سه "، جام باشگاه های تهران در سال 64 و در روز 24 دی ماه به پایان رسید، با پایان یافتن این جام که با قهرمانی استقلال برابر شاهین در فینال به دست آمد، هفته نامه دنیای ورزش چند روز بعد در آخرین شماره خود در دی ماه سال 1364 به شایعات آن روزها پرداخته است.


 از مهمترین اخبار آن روزها که خیلی از آنها به سرانجام نرسید می توان به  بازگشت مجید نامجو مطلق هافبک 19 ساله آن روزهای استقلال به بانک ملی و حضور مجدد شاهرخ بیانی در استقلال اشاره کرد.


بشیر رمضانی فوروارد پتروشیمی که گل پیروزی این تیم به پرسپولیس را زده بود مورد توجه همای تهران قرار داشت، انتقالی که انجام نپذیرفت.


کریم  باوی  فوروارد سر زن شاهین و تیم ملی، مورد توجه استقلال بود، او نه تنها به استقلال نیامد، بلکه چند سال بعد یکی از بازیکنان پرسپولیس شد.


خبر صحیح آن روزها حضور حمید علیدوستی مهاجم تیم هما  در لیگ دسته دوم آلمان بود، اتفاقی مهم در دوران فوتبال فوروارد گل زن آن روزها بود.


شکورزاده مدافع آن روزهای شاهین بالاخره استقلالی شد و پیروز جغتاپور دروازه بان خوب مازندرانی و باشگاه نساجی بعد از هشت سال برای یک سال به عضویت استقلال در آمد.


در آن سالها فوتبال در تهران رونق بیشتری داشت و توجه بازیکنان و مطبوعات بیشتر به اتفاقات فوتبالی در تهران بود.

 

1683253

دیدگاه‌ها