کد خبر : 1804934 | 27 دی 1400 ساعت 14:52 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروز اولین بازی دور برگشت

دست به دعا برای بازگشت رضا امانی (عکس)

زرندی ها با برتری برابر تیم راگا شهرری موفق شدند به اولین برد خود در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران برسند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم فولاد زرند ایرانیان با برتری در سومین دیدار از دور برگشت بازی های لیگ برتر فوتسال، به گونه‌ای نتایج خود در دور رفت این رقابت‌ها را یادآور شدند.

 

فولادی ها که از جمله تیم‌های به تازگی لیگ برتری شده فوتسال ایران محسوب می شوند در دور رفت رقابت‌ها نتایجی شبیه به آنچه در بازی های دور برگشت گرفتند، رقم زده بودند. به این ترتیب که با رسیدن به اولین پیروزی، بردهای سریالی خود را آغاز کردند تا اینکه در پایان دور رفت بازی‌ها موفق شدند خود را در رده ششم جدول رده بندی قرار دهند. رتبه ای که برای یک تیم تازه لیگ برتری شده بسیار مهم و البته جذاب به نظر می رسد.

نتایج گرفته شده در دور رفت، باعث شد تا تیم فولاد زرند ایرانیان را به عنوان پدیده رقابت های لیگ برتر امسال بشناسیم. مسئولان این تیم که طبیعتا هدفگذاری خود برای ماندگاری و سپس موفقیت در لیگ برتر برنامه ریزی کردند در بازی‌های این هفته موفق شدند اولین گام خود در دور برگشت این رقابت ها را بردارند و در برابر تیم راگا شهرری به برتری برسند. برتری در بازی روز گذشته شرایط را برای این تیم مهیا کرد تا باز هم بتوانند در این دور از رقابت ها بدرخشند و در نهایت با ایستادن روی رتبه ای درخور، به کار خود در این فصل پایان دهند.

 

1683357

 

1683358

 

1683356

 

حسین اکبرزاده در نیمه اول و کامبیز گمرکی (٢ بار) در نیمه دوم دروازه رقیب را باز و بردی شیرین با سه گل رو نصیب تیم خود کنند و جالب اینکه این گلها به رضاامانی بازیکن این تیم که همچنان در کماست تقدیم شد.

فولادی ها که با این برد ٢٢ امتیازی شدند و این برد دلچسب و هر سه گل را به بازیکن در بستر بیماری مانده خود یعنی رضا امانی تقدیم کردند.

دیدگاه‌ها