کد خبر : 1804952 | 27 دی 1400 ساعت 16:24 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره دانمارکی با سامان قدوس هم تیمی می شود؟

طبق گزارش اتلتیک باشگاه برنتفورد به جذب کریستین اریکسن علاقمند است.

ستاره دانمارکی با سامان قدوس هم تیمی می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشکل قلبی برای کریستین اریکسن در رقابت‌های یورو به وجود آمد این بازیکن دیگر نمی‌توانست در سری آ به میدان برود و به همین خاطر اخیراً قرارداد خود را با اینتر فسخ کرد. در واقع مقامات ایتالیایی اجازه نمی‌دهند که هیچ بازیکنی با وجود دستگاه دفیبریلاتور قلب در سری آ به میدان برود و همین موضوع جدایی کریستین اریکسن از نراتزوری را به همراه داشت.

 

اریکسن در چند هفته گذشته با اودنسه و کیاسو اف سی تمرین کرده است و به نظر می‌رسد که به لحاظ بدنی در آمادگی کامل به سر می‌برد. از طرفی شایعات زیادی در رابطه با آینده این ستاره دانمارکی و تیم بعدی او به گوش می رسد و حتی در مقطعی از احتمال حضور این بازیکن در لیگ هلند و باشگاه آژاکس صحبت شد.

 

 

1660341

 

 

در روزهای اخیر اما رسانه‌های انگلیسی از جمله تایمز و دیلی‌میل مدعی شدند که کریستین اریکسن به بازگشت به لیگ برتر انگلیس بسیار نزدیک شده و احتمالاً در ادامه فصل در لیگی به میدان خواهد رفت که بهترین دوران فوتبال خود را در آن سپری کرده است. در همین حال نشریه اتلتیک گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه برنتفورد به کریستین اریکسن قراردادی شش ماهه پیشنهاد داده و منتظر پاسخ این ستاره دانمارکی است؛ پیشنهادی که قبول آن توسط اریکسن می‌تواند منجر به هم‌بازی شدن او با ستاره تیم ملی ایران یعنی سامان‌قدوس شود.

دیدگاه‌ها