کد خبر : 1804988 | 27 دی 1400 ساعت 18:05 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

از داشتن ورزشگاه محروم هستیم

قنواتی: حقمان را از این فوتبال می گیریم

سرمربی تیم خلیج فارس بندر ماهشهر امیدوار است شاگردانش یک بار دیگر در جام حذفی شگفتی بیافرینند.

قنواتی: حقمان را از این فوتبال می گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد قنواتی سرمربی تیم خلیج فارس بندر ماهشهر قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


 وی در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان که به نوعی دربی خوزستان محسوب می شود گفت: خدا را شاکریم که دو تیم خوزستانی در یک هشتم باید به مصاف هم بروند. ما هم در طول هفته تمرینات خیلی خوبی داشتیم و به خوبی حریف را آنالیز کردیم. بچه های ما از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی هستند و فردا بازی خوب و جوانمردانه ای از بچه‌های تیم ما خواهید دید.


او در مورد اینکه خلیج فارس ماهشهر که رقیبانی همچون هوادار و استقلال خوزستان را از پیش رو برداشت چه هدفی در لیگ دو دارد ادامه داد: با توجه به شرایط کلان باشگاه هدف ما این بود با تمام توان در جام‌حذفی کار کنیم و با تمرکز در لیگ دو به کارمان ادامه بدهیم با توجه به اینکه بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی را در اختیار داریم این فرصت را از دست ندادیم و برای فردا هم میجنگیم و تمام توانمان را می گذاریم تا مجدد بتوانیم جزو شگفتی سازان باشیم.


سرمربی تیم خلیج فارس در مورد وضعیت مصدومان و محرومان این تیم توضیح داد: آقای خمیسی محروم و یوسفی مصدوم است که هر دو جزو بازیکنان بسیار خوب ما هستند اما فردا آنها را در اختیار نداریم ولی هر که را هم جایگزین بگذاریم دست کمی از این بازیکنان ندارد و مطمئنا فردا خیلی عالی بازی می کنند.


وی که گلایه ای نسبت به مشکلات از مسئولین داشت در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به بازی هوادار این مشکلات کمتر شده‌اند یا خیر گفت: متاسفانه من این موضوع را در تمام مصاحبه هایم گفتم، از نماینده مجلس و فرماندار انتظار داریم که به این تیم بیشتر نگاه شود .شهرستان بندر ماهشهر از لحاظ امکانات و سخت افزاری محروم است و هیچگونه اتفاق خوبی نیفتاده و به این فکر هستیم که اگر فردا مجدد توانستیم نفت مسجد سلیمان را شکست بدهیم باید ببینیم بعدظ است در اهواز و آبادان بازی کنیم یا اینکه اتفاق خوبی خواهد افتاد؟ از مسئولین انتظار داریم دست به دست هم بدهند و یک ورزشگاه باکیفیت در شأن نام بندر ماهشهر ساخته شود.


قنواتی یادآور شد: جا دارد به مدیریت محترم باشگاه خسته نباشید بگویم که امروز در کنار بچه ها حضور داشتند. چند هفته پیش گفتم جایگاه ما در اینجا جدول نیست که خودتان دیدید رفته رفته بهتر شد و مطمئن باشید فردا هم روز خوبی داریم. با تمام احترامی که برای نفت مسجدسلیمان قائلم روز سختی را برای آنها رقم خواهیم زد و مطمئن باشید اگر فردا شرایط بچه‌هایمان خوب باشد برنده بازی هستیم زیرا بچه ها  عزمشان را جزم کردند قوی و محکم بروند و حقشان را از این فوتبال بگیر

دیدگاه‌ها