کد خبر : 1805113 | 28 دی 1400 ساعت 09:50 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

برای قرارداد با الغرافه، عزت اللهی به دوحه رسید

سعید عزت اللهی بازیکن ملی پوش و سابق وایله بولد کلاب برای عقد قرارداد با الغرافه وارد دوحه پایتخت قطر شد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که خبر پیوستن سعید عزت اللهی بازیکن ملی پوش وایله بولد کلاب به باشگاه الغرافه قطر منتشر شد. بازیکنی که طی ماه های گذشته اخبار مربوط به حضور او در سایر تیم ها از جمله استقلال منتشر شده بود اما در نهایت او ترجیح داد تا راهی قطر شده و به فوتبالش در باشگاه الغرافه ادامه دهد.

 

در همین خصوص، روزنامه الرایة قطر از حضور این بازیکن در دوحه خبر داد و نوشت: سعید عزت‌اللهی در ساعات گذشته جهت امضای قرارداد و طی مراحل نهایی انتقال به باشگاه الغرافه وارد دوحه شد. انتظار می‌رود نشست مسئولان باشگاه با این بازیکن جهت اعلام رسمی توافق با وی در نقل‌و‌انتقالات زمستانی برگزار شود و عزت‌اللهی به عنوان جانشین محمد المسلمی بازیکن عمانی که قراردادش در پایان ماه ژانویه به پایان می‌رسد رسما به الغرافه بپیوندد.

 

این روزنامه در پایان نوشته است: در روزهای آتی خبر انتقال این بازیکن به الغرافه به صورت رسمی اعلام خواهد شد تا بتواند این تیم را در ادامه مسابقات لیگ قطر همچنین رقابت‌های دیگر همراهی کند.

 

عزت اللهی با الغرافه که آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال هدایت آن را برعهده دارد، در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف فولاد برود. شباب الاهلی که احمد نوراللهی و مهدی قایدی دو ملی پوش ایرانی را در ترکیب خود دارد، دیگر تیم حاضر در این گروه است.

1683624

دیدگاه‌ها