کد خبر : 1805115 | 28 دی 1400 ساعت 09:56 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی ایران فراتر از قواره کافا؛

سلیمانی به دنبال دومین افتخار با تیم ملی زنان (عکس)

سرمربی باتجربه تیم ملی فوتسال زنان امیدوار است بعد از قهرمانی در آسیا، این‌بار تورنمنتی آسان‌تر از آن را فتح کند.

سلیمانی به دنبال دومین افتخار با تیم ملی زنان (عکس)

به گزارش "ورزش سه" فاصله کوتاه تا آغاز کافا 2022 باعث شد تا فدراسیون فوتبال در تصمیمی ضرب‌العجلی و فوری، فروزان سلیمانی را در فاصله دو هفته تا شروع رقابت‌ها برگزیند و این انتخاب فوری سبب آن شد تا تنها یک اردوی 3 روزه و سپس یک اردوی 1 روزه در تهران برگزار شود.

 

در تمرین امشب، سلیمانی تلاش کرد تا مسائل تاکتیکی مدنظر خود را به شاگردانش گوشزد کند و آن‌ها نیز در جلسه تمرینی امروز دستورات سرمربی تیم ملی را مرور کردند تا با حداقل تمرین تیم ملی مهیای حضور در کافا 2022 شوند.

 

1683625

 

سلیمانی که در رزومه کاری‌اش تجربه قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا در سال 2015 را دارد، امیدوار است حالا با قهرمانی در کافا دومین جام ملی را هم به رزومه خود اضافه کند.

 

البته که ذکر این نکته ضروری است که به لحاظ فنی، سطح تیم ملی فوتسال زنان ایران در مقایسه با رقبایش که ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان هستند، قابل مقایسه نیست و ملی‌پوشان ایرانی در سطح بهتری نسبت به دیگر رقبای آسیای مرکزی قرار دارند.

 

به نظر می‌رسد تنها تیم ملی فوتسال زنان ازبکستان بتواند رقیب سرسختی در کافا 2022 باشد که باید دید سرانجام این تورنمنت 10 روزه به میزبانی تاجیکستان چه نتایجی در آن رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها