کد خبر : 1805123 | 28 دی 1400 ساعت 10:19 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

امروز در جام حذفی؛ سیرجان هم خانه - هم مهمانی!

در بازی‌های امروز جام‌حذفی، گل‌گهر مقابل نساجی کار سختی برای صعود دارد اما رفسنجانی‌ها بازی آسان‌تری دارند

امروز در جام حذفی؛ سیرجان هم خانه - هم مهمانی!

درحالی‌که حمله ویروس کرونا به اردوی استقلالی‌ها مسابقه این تیم با پیکان را تحت‌تأثیر قرار داده است، 3مسابقه دیگری که از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باقی مانده، امروز در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. جالب اینکه نساجی در مشهد میزبان گل‌گهر است و مس در سیرجان میزبان شهرخودرو.

 

مهم‌ترین مسابقه امروز بدون‌شک بازی نساجی و گل‌گهر سیرجان خواهد بود که هر دو تیم خودشان را برای صعود به جمع 8تیم نهایی شایسته و صاحب شانس می‌دانند. دوئل امیر قلعه‌نویی با ساکت الهامی در این دو تیم یکی از مصاف‌های جذاب لیگ ایران در ماه‌های اخیر بوده و هیچ‌یک از این دو سرمربی در مصاف‌های رودررو موفق به شکست حریف نشده‌اند. حساس‌ترین بازی این دو تیم، مسابقه‌ای بود که در آخرین هفته لیگ گذشته برگزار شد و گل‌گهر برای حفظ رتبه چهارم و کسب سهمیه آسیا نیاز شدیدی به 3امتیاز آن مسابقه داشت. اما ساکت الهامی و تیمش در یک بازی پرگل به تساوی 2-2 با حریف رسیدند و قلعه‌نویی رتبه چهارم فصل گذشته را از دست داد. در نیم‌فصل اول لیگ جاری هم بازی 2تیم به میزبانی گل‌گهر 1-1 مساوی تمام شد. نساجی در جام‌حذفی با بردن دومین تیم سیرجان یعنی آرمان‌گهر به این مرحله رسیده و حالا باید مقابل نخستین تیم سیرجان قرار بگیرد که در مرحله قبلی شهرداری آستارا را 4بر صفر شکست داده است.

 

دیگر تقابل لیگ برتری امروز، مصاف مس رفسنجان و شهرخودرو در شهر سیرجان است که به‌نظر می‌رسد تیم مس در رفسنجان مشکلی برای حذف حریف بحران‌زده‌اش نداشته باشد. بازی مس و پدیده همان مسابقه‌ای است که در لیگ برتر به‌خاطر عدم‌حضور شهرخودرو برگزار نشد و مشهدی‌ها با حکم کمیته انضباطی یک شکست 3بر صفر را پذیرفتند. این بار اما در تیم مشهدی خبری از اعتصاب نیست اما شرایط این تیم و نتایجش در نیم‌فصل اول تفاوت چندانی هم با یک تیم اعتصاب‌زده ندارد! پدیده صاحب ضعیف‌ترین خط حمله و خط دفاع لیگ است و در مقابل مس رفسنجان حتی بدون احتساب 3گلی که با برد 3بر صفر مقابل پدیده نصیبش شد، با 18گل زده یکی از 4خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد. شهرخودرو در مرحله قبلی تیم دسته‌اولی استقلال ملاثانی را شکست داده و مس هم با بردن تراکتور یکی از قهرمانان گذشته این جام را حذف کرده است.

 

1679709

 

 آخرین بازی امروز هم مصاف نفت مسجدسلیمان با خلیج‌فارس ماهشهر است که ساعت14:30به میزبانی مسجدسلیمان آغاز می‌شود. نفتی‌ها در لیگ برتر اصلا شرایط خوبی ندارند اما در جام‌حذفی با برخورد به تنها تیم لیگ‌دویی این مرحله، خوش‌شانس‌ترین تیم حاضر در قرعه‌کشی بوده‌اند.البته تیم خلیج‌فارس پتانسیل شگفتی‌سازی را دارد،بخصوص که کمالوند از مسجدسلیمان جدا شده و تیم با وجود انتخاب مدیرعامل جدید روی هواست.

دیدگاه‌ها