کد خبر : 1805176 | 28 دی 1400 ساعت 13:13 | 22.6K بازدید | 49 دیدگاه

پاسخ معاون ارتباطات استقلال به صحبت های دقیقی

نوری‌فر: از برگزاری بازی با پیکان واهمه‌ای نداشتیم

محمد نوریفر معاون ارتباطات باشگاه استقلال در صحبت هایی پاسخ سرپرست پیکان را داد.

نوری‌فر: از برگزاری بازی با پیکان واهمه‌ای نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از لغو دیدار استقلال و پیکان به دلیل تعداد زیاد کرونایی های آبی پوشان، خودروسازان نسبت به عدم برگزاری این بازی معترض بودند. سعید دقیقی سرپرست پیکان پس از مصاحبه هایی که روز گذشته با رسانه ها داشت، شب گذشته نیز روی آنتن برنامه فوتبال برتر نسبت به تعویق این بازی اعتراض داشت و ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا را با داستان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا مقایسه کرد. این صحبت ها باعث شد تا معاون ارتباطات استقلال نسبت به گفته های دقیقی واکنش نشان دهد.

 

محمد نوریفر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: سرپرست محترم پیکان طوری صحبت می‌کنند که انگار ما به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر از رویارویی با تیمی که چند هفته قبل مقابل آن پیروز شدیم، واهمه داشتیم. اتفاقا استقلال تا ظهر دیروز در تلاش بود که این بازی لغو نشود اما تست‌های کرونا چنین اجازه‌ای را به ما نداد. اعضای تیم استقلال ناراحت هستند که چرا این بازی برگزار نشد، چون استقلال روی نوار موفقیت قرار دارد و قابل پیش‌بینی بود که در مسابقه جام حذفی هم موفق باشیم اما افسوس که کرونا اجازه نداد.

 

وی ادامه داد: بنابراین واقعا جای تعجب دارد که سرپرست تیم پیکان با کدام منطق به این نتیجه رسیده و بهتر است که کمی واقع‌بین باشند. باید منصفانه صحبت کنیم و بدون تردید هر دو تیم استقلال و پیکان که مسابقه امروزشان لغو شده، از نظر برنامه‌ریزی دچار زیان شدند اما باشگاه استقلال تابع قوانین موجود بوده و امکان برگزاری این مسابقه را نداشته است.

 

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال در پاسخ به اینکه سعید دقیقی، سرپرست پیکان گفته است که تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر و در جلسه هماهنگی این مسابقه صحبتی از کرونای بازیکنان استقلال مطرح نشده، گفت: ساعت جلسه هماهنگی بازی استقلال با پیکان ۱۲:۳۰ ظهر نبود و ساعت شروع جلسه ۱۱ صبح بوده و یک ساعت هم بیشتر این جلسه طول نکشید. در این جلسه آقای بیژن طاهری بلافاصله ناظر مسابقه را در جریان این موضوع گذاشته و در طول جلسه هم بارها به صورت تلفنی در حال پیگیری موضوع کرونای بازیکنان تیم استقلال بوده. پس اینکه می‌گویند هیچ صحبتی از کرونا در جلسه هماهنگی نبوده، واقعیت ندارد.

دیدگاه‌ها