کد خبر : 1805209 | 28 دی 1400 ساعت 15:55 | 38.4K بازدید | 16 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

برای خلاصی از دمبله، پیشنهاد معاوضه بارسا به منچستر

بارسلونا عثمان دمبله را به منچستر پیشنهاد داده و در عوض قصد دارد آنتونی مارسیال را جذب کند.

برای خلاصی از دمبله، پیشنهاد معاوضه بارسا به منچستر

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله و بارسلونا به آخر خط رسیده اند و دورنمای روشنی در مورد همکاری شان دیده نمی شود. ستاره ای که سال 2017 با 105 + 40 میلیون یورو و به عنوان جانشین نیمار جذب شد، در پایان قراردادش هیچ تمایلی برای تمدید و ماندنی شدن ندارد و شروط عجیبی هم برای باشگاه گذاشته است.

 

 

1683036

 

 

طبق ادعای جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، درخواست دمبله دستمزد 20 میلیون یورو خالص برای 5 سال است که باعث خواهد شد بارسا در این مدت 200 میلیون یورو ناخالص به ستاره فرانسوی پرداخت کند. دمبله همچنین 20 میلیون یورو پاداش برای خود و مدیر برنامه هایش می خواهد.

پاسخ بارسا روشن بود، این شروط قابل قبول نیستند و یا تمدید می کنی یا باید منتظر عواقبش باشی. بارسلونا به دمبله گفته است که در صورت عدم تمدید قرارداد، راهی جز قطع همکاری و انتقال به تیمی دیگر در زمستان نیست.

 

 

1680021

 

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو، مسئولان بارسا به منچستریونایتد پیشنهاد معاوضه دمبله با آنتونی مارسیال را داده اند. مارسیال هم شرایط خوبی در یونایتد ندارد و اخیرا با رالف رانگنیک مربی خود نیز دچار تنش هایی شده است. 

 

 

1673292

 

 

دو هفته پیش شایعات انتقال مارسیال به سویا جدی شده بود که در نهایت منتفی شد و حالا او مورد توجه بارسا قرار گرفته اما در باشگاه کاتالان تردید دارند که دمبله با این پیشنهاد موافقت کند چرا که معتقدند او از حالا برای فصل بعد با باشگاهی دیگر به توافق رسیده است.

بارسا به انتقال زمستانی دمبله اصرار دارد و مارسیال را هم بهترین جانشین برای او می بیند، باید دید این معاوضه رقم خواهد خورد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها