کد خبر : 1805219 | 28 دی 1400 ساعت 16:20 | 156.1K بازدید | 60 دیدگاه

از دست او عصبانی نیستم؛

لواندوفسکی: نبودن در لیست مسی؟ از خودش بپرسید

رابرت لواندوفسکی یک روز بعد از برنده شدن جایزه بازیکن سال فیفا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لواندوفسکی: نبودن در لیست مسی؟ از خودش بپرسید

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش مراسم توپ طلا برگزار شد و این لیونل مسی بود که موفق شد بالاتر از روبرت لواندوفسکی این جایزه را از آن خود کند؛ انتخابی که انتقادات زیادی نسبت به آن مطرح شد اما دیروز در مراسم بهترین های سال فیفا این ستاره لهستانی بود که موفق شد به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 فوتبال دنیا انتخاب شود.

 

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، امروز در یک نشست خبری در این‌باره گفت: "بابت همه تبریک ها و حمایت های شما متشکرم. من بسیار خوشحالم که دوباره این جایزه را بردم. دو بار متوالی بردن آن برای من، هم تیمی هایم و کل باشگاه ارزش زیادی دارد. برای من جوایز انفرادی همیشه بسیار خاص هستند، زیرا تعداد زیادی از مربیان و بازیکنان به برنده رای می دهند. اما کسب جام ها با تیم بزرگترین و مهم ترین آنها هستند."

 

غیبت در لیست سه نفره لیونل مسی: "می توانید این را از خود او بپرسید. فکر می کنم که در توپ طلا او رای دوم خود را به من داد اما در اینجا شرایط متفاوت بود. نمی توانم چیز بیشتری در این باره بگویم. من هم رای دوم خودم را به او دادم. وقتی به صحبت‌های او در مراسم توپ طلا نگاه کنید می‌بینید که حرف‌های خوبی زد. همانطور که گفتم در مورد رای باید از خودش بپرسید و من به آن احترام می‌گذارم.  من مجبور نیستم از دست کسی عصبانی باشم."

 

 

1683776

 

 

لواندوفسکی در مورد آینده اش: "وقتی در زمین بازی می کنی، فرقی نمی کند در تیم B، A یا C حضور داشته باشی. من همیشه می خواهم بهترین خود را نشان دهم، بقیه چیزها حدس و گمان است. من باید آرام و متمرکز بمانم. نمی خواهم زیاد به چیز دیگری فکر کنم." 

 

رکوردهای گرد مولر: "همه رکوردهای گرد مولر نیز به من کمک می کند تا پیشرفت کنم، زیرا البته که من هم می خواهم به آنها برسم. اگر رکوردی برای شکستن وجود دارد، همیشه می خواهم تلاش کنم. شکستن رکورد 365 گل بسیار دشوار است و در حال حاضر حتی به آن فکر نمی کنم." 

 

 

1683777

 

 

زمان بازنشستگی: "پاسخ دادن به آن دشوار است. من هر روز بدنم را بیشتر می شناسم. همیشه محدودیت هایی وجود دارد که می توانید به آنها فشار بیاورید و من این کار را انجام می دهم. می‌توانم فعلا بگویم دو یا سه سال دیگر اما در 33 سالگی هنوز هم احساس آمادگی می کنم."

 

لواندوفسکی درباره علاقه بایرن به هالند: "من فردی صبور هستم. من فوتبال و جنبه تجاری همه چیز را درک می کنم. هر دو طرف را درک می کنم. اینطور نیست که قراردادم در تابستان تمام شود. آرامش دارم و به خودم استرس نمی دهم."

 

 

لواندوفسکی درباره برنده نشدن توپ طلا: "هر جایزه قوانین متفاوتی دارد. برای من همیشه انتخاب بازیکنان و مربیان مهمتر است. برای من این مسئله نسبت به زمانی که رای بازیکن و مربی در کار نباشد ارزش بیشتری دارد."

 

لواندوفسکی در مورد اینکه آیا می تواند با هالند بازی کند یا خیر: "اگر یک یا دو هفته با هم تمرین کنیم، می توانم بیشتر در این مورد بگویم. او یک نوع بازیکن متفاوت از من است. او بازیکن برتری است. من خوشحالم که او در اینجا، بوندسلیگا بازی می کند. او در هر بازی نشان می دهد که چقدر خوب است."

 

 

1678159

 

 

لواندوفسکی رای خود را توضیح می دهد (جورجینیو اول، مسی دوم، رونالدو سوم): "من همیشه به بازیکنان هجومی نگاه می کنم، اما چیزی که جورجینیو برده معنی زیادی دارد. شما باید بی طرف بمانید. جورجینیو  گل های مهمی به ثمر رساند و سبک بسیار خوبی از خود نشان داد. نیازی به صحبت در مورد لئو مسی و کریستیانو رونالدو نیست. آنها همیشه کیفیت بالایی دارند."

 

لواندوفسکی در مورد مهم ترین مربی خود: "من در مورد همه مربیانم بسیار خوش شانس بوده ام؛ کلوپ، گواردیولا، آنچلوتی، فلیک و حالا یولیان. همه آنها فوق العاده بودند. فراموش کردم و یوپ هاینکس." 

دیدگاه‌ها