کد خبر : 1805245 | 28 دی 1400 ساعت 17:20 | 27K بازدید | 6 دیدگاه

خداحافظی با اتلتیکو مینیرو

آرسنال کاستا را می‌خواهد؛ بازگشت یاغی به لیگ برتر؟

دیه‌گو کاستا مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا تنها پنج ماه پس از بازگشت به برزیل، اتلتیکو مینیرو را ترک کرد. گفته می شود او مورد توجه آرسنال قرار دارد.

آرسنال کاستا را می‌خواهد؛ بازگشت یاغی به لیگ برتر؟

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کاستا پس از تنها 5 ماه حضور در تیم برزیلی با اتلتیکو مینیرو خداحافظی کرد و صحبت از انتقال رایگان احتمالی به آرسنال شده است.

کاستای برزیلی‌تبار تقریباً تمام دوران حرفه‌ای خود را در اروپا گذرانده بود، در آگوست 2021 به اتلتیکو مینیرو پیوست. او در بازی‌های دوستانه سال 2013 دو بار برای تیم ملی فوتبال برزیل بازی کرد قبل از اینکه مجوز تغییر ملیت و بازی برای اسپانیا را کسب کند.

 

 

1683811

 

 

کاستا در پست اینستاگرامی خود نوشت:« امروز رسماً اتلتیکو را ترک می کنم. می خواهم از همه هواداران به خاطر حمایت گرم و محبتی که از روز اول دریافت کردم تشکر کنم.:

 

میکل آرتتا پس از درگیری با پیر امریک اوبامیانگ به یک مهاجم نیاز دارد و به همین خاطر ممکن است مهاجم سابق چلسی راهی تیم رقیب شود. این انتقال می تواند یادآور انتقال ویلیان دیگر بازیکن چلسی باشد که به آرسنال پیوست.

 

 

1564836

 

 

دوران کوتاه او در شهر بلو هوریزونته موفقیت آمیز بود زیرا اتلتیکو در سال2021 دو قهرمانی در لیگ و جام حذفی را کسب کرد. ین اولین قهرمانی باشگاه در نیم قرن گذشته بود. قرارداد کاستا تا پایان سال جاری اعتبار داشت و تا قبل از پیوستن به مینیرو، کاستا هرگز در سرزمین مادری خود فوتبال بازی نکرده بود  او در سال 2006 و در 17 سالگی به تیم پرتغالی براگا رفت.

کاستا 19 بازی برای مینیور انجام داد، 5 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. 

 

دیدگاه‌ها