کد خبر : 1805250 | 28 دی 1400 ساعت 17:28 | 26K بازدید | 6 دیدگاه

کسی که خودم آوردم علیه من صحبت می‌کند؛

صحبت‌های آتشین سرمربی شهرخودرو علیه ...

داوود سیدعباسی در نشست خبری پس از بازی با مس، صحبت‌های تندی را به زبان آورد.

صحبت‌های آتشین سرمربی شهرخودرو علیه ...

به گزارش ورزش سه، داوود سیدعباسی سرمربی شهرخودرو پس از باخت مقابل مس رفسنجان در جام حذفی در نشست خبری عنوان کرد: لزوما تیمی که بهتر است همیشه نباید برنده باشد. با تمام احترامی که برای مس رفسنجان قائلم فکر می‌کنم بچه های ما امروز بازی خیلی بهتری به نمایش گذاشتند. البته تیم مس هم خیلی تیم خوبی است و با توجه به اینکه دومین سال حضورش در لیگ برتر است ولی تیم با ثبات با ساختار باشگاهی و بازیکنان خیلی خوبی است ولی با تمام احترامی که قائلم فکر می‌کنم ما حتی در ۹۰ دقیقه می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

 

او ادامه داد: روی فقط یک غفلت یک گل دریافت کردیم و نتیجه را واگذار کردیم ولی ۱۲۰ دقیقه بچه ها با تمام توان جنگیدند و خیلی خوب بازی کردند از آنها تشکر می‌کنم و به تیم مس هم تبریک می‌گویم اما فکر می‌کنم امروز تیم ما مستحق پیروزی بود.

 

سرمربی تیم شهرخودرو در رابطه با مشکلات مالکیتی و مالی این باشگاه بیان کرد: شما یقین بدانید این مشکلات تا همیشه هست و حتی تا آخر فصل هم هست. ما قبل از هر بازی درست ۲۴ ساعت قبل برای ما یک مشکل درست می‌کنند. یکبار یک خبر کذب بیرون می‌دهند و در بوق و کرنا می‌کنند. یکبار روز قبل مسئولین استان علیه تیم ما مصاحبه می‌کنند. تمام تلاشمان این است که آرامش تیم به هم نریزد. قبل از این بازی هم خیلی سخت بود اما بچه ها نشان دادند با این حرف ها اصلا آرامش تیم به هم نمی‌ریزد. 

 

او انتقاداتی را علیه برخی مطرح کرد و گفت: مسئولین استان که یکی از آنها هم از بد روزگار از دوستان من است می‌گویند ما که ما به لیگ برتر چسبیده‌ایم و حرف های اینطوری می‌زنند. خود مسئولین استان می‌دانند که اصلا اینطور نیست و بعضی از دوستان که شاید آرزوی خودشان باشد که روی نیمکت لیگ برتر بنشینند، در تیم شهرخودرو روی نیمکت نشستند، چرا الان جایی نیستند؟ چرا الان نمی‌توانند مربیگری کنند؟ اصلا شهرخودرو نیست. شما که ادعا دارید چرا جای دیگر مربیگری نمی‌کنید که فکر می‌کنید بقیه چسبیدند؟ اگر شما مربیگری کردید من خودم گفتم سه سال پیش بیا، شما اصلا باورتان نمی‌شد به تمرین شهرخودرو بیایید. من به شما زنگ زده بودم به پته پته افتاده بودید که دعوتتان کردم. الان راجع به تیم مصاحبه می‌کنید؟ حکایت آن دیگ است که اگر برای خودشان نجوشد... . در همین حد بماند و خودش بهتر می‌داند چه کسی است.

 

سیدعباسی در واکنش به اینکه بهتر نیست با رفع کدورت ها نماینده خراسان در لیگ برتر حفظ شود، اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر قرار بود تعاملی انجام شود می‌شود یا اگر صحبت هایی هست ۲۴ ساعت قبل از بازی درنمی‌آید یا یکسری خبرهای کذب در نمی‌آید. اگر نیت تعامل است این نیست که ۲۴ ساعت قبل از بازی که ما سعی می‌کنیم بچه ها را از نظر روحی و روانی آماده کنیم یک داستانی درست می‌کنند یا مصاحبه می‌کنند. از این دست مسائل در این مدتی که آمدم زیاد داشتیم. البته ما سعی می‌کنیم با بازی خوب جوابشان را بدهیم اما متاسفانه بدشانسی هم دست از سر ما برنمی‌دارد و اقبالمان هم بلند نیست. تیم خوب مس رفسنجان یک موقعیت روی دروازه ما آورده و وارد دروازه شده است. ما می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم اما بخت هم با ما یار نیست. ما بعضا گل هایی می‌خوریم که از روی بدشانسی است اما دوستان هم تلاش خودشان را می‌کنند تمرکز تیم را به هم بزنند و ما هم سعی می‌کنیم تمرکز تیم به هم نخورد و بتوانیم بازی خوب مقابل تیم های خوب انجام بدهیم. من نمی‌توانم بخاطر بازی امروز هیچ ایراد فنی تر بچه ها بگیرم و عالی بازی کردند. به تیم مس هم تبریک می‌گویم.

 

او در واکنش به اینکه آیا شانسی برای شهرخودرو در لیگ قائل است، پاسخ داد: هیچ چیز غیرممکن نیست. ما با ابومسلم با شرایطی بدتر از این توانستیم در لیگ بمانیم. اگر مسئولین استان دوست داشته باشند و تلاش کنند. مسئولین شهرخودرو تمام تلاششان را می‌کنند، اگر آنها هم دوست داشته باشند نماینده ای در لیگ داشته باشیم می‌شود، اگر نه که ما تنهایی تلاشمان را می‌کنیم.

 

سرمربی شهرخودرو در خصوص اعتراضاتی که نیمکت این تیم به داوری داشت گفت: ما در صحنه ای تصور کردیم آفساید است اما الان فیلم را دیدیم و نبود و معذرت خواهی هم کردیم. آن لحظه فکر کردیم آفساید است اما نبود. اعتراص هم‌ کردیم ولی نبود.

 

سیدعباسی در پایان در واکنش به لغو اردوهای خارجی تیم ها بیان کرد: به حال ما فرقی نمی‌کرد و نظری هم نمی‌دهم. برای چه این اتفاق افتاده؟ تدابیر امنیتی برای کرونا یا امیکرون است؟ من اصلا در جریان نیستم. اما اگر تیم ها بازی های برون مرزی زیادی داشته باشند و بتوانند بازی دوستانه داشته باشند روی کیفیت فوتبال ما تاثیر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها