کد خبر : 1805258 | 28 دی 1400 ساعت 17:55 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

هانسی فلیک

سانه عوض شده، او حالا یک بازیکن دیگر است

هانسی فلیک به تمجید از رشد شخصیتی و کیفیتی لروی سانه پرداخت.

سانه عوض شده، او حالا یک بازیکن دیگر است

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه بعد از انتقال از منچستر سیتی به بایرن مونیخ، در ابتدای کار خود با مشکلاتی مواجه شد و عملکرد این بازیکن انتقادات بسیاری را برانگیخت؛ اما با برنامه های ویژه ای که هانسی فلیک و یولیان ناگلزمان برای این بازیکن در تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ داشتند، این بازیکن توانست به روزهای اوجش بازگردد و در سال گذشته برای چندین ماه بهترین بازیکن بایرن مونیخ نیز شد.

 

 

1677331

 

 

هانسی فلیک، سرمربی مانشافت که برای حضوری پر قدرت در جام جهانی قطعاً روی لروی سانه حساب باز کرده، با تمجید از تغییر عملکرد این بازیکن گفت:« سانه در گذشته نیاز به تغییراتی داشت. نحوه‌ی حضور این بازیکن در زمین، تمرکزی که بر روی عملکردهای خودی و تیم حریف داشت، به اصلاحاتی نیازمند بود. سانه همیشه بازیکن تأثیرگذاری بوده و حالا وقتی می بینم که او بعد از از دست دادن توپ بلافاصله به دنبال آن می رود، خوشحال می شوم.»

 

 

1640056

 

فلیک ادامه داد:« این همان چیزی است که ما انتظار داریم و همچنین هواداران از او می خواهند. برای بازیکن مهم است که بداند کادر مربیگری درباره او چه فکری می کند. انتظاراتی که ما از سانه داشتیم، با انتظارات یولیان ناگلزمن هم مطابقت داشت. من فکر می‌ کنم که افراد زیادی در اصلاح نحوه‌ی عملکرد سانه سهیم بوده‌اند، به ویژه خودش.»

دیدگاه‌ها