کد خبر : 1805264 | 28 دی 1400 ساعت 18:40 | 45.3K بازدید | 3 دیدگاه

لوئیس جایگاهش نزد مرا می‌‎داند

سیمئونه: دو ماه است با سوارز حرف نزده‌ام

دیه گو سیمئونه فاش ساخت که در مورد آینده لوئیس سوارز دو ماه پیش با وی حرف زده و دیگر این دو صحبتی نداشته اند.

سیمئونه: دو ماه است با سوارز حرف نزده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که قرارداد فعلی‌اش با اتلتیکومادرید در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد، برنامه‌ای برای تمدید قراردادش با این باشگاه ندارد، این در حالی است که رابطه او با دیه‌گه سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو سرد شده است.

 

 

1671886

 

 

برخی رسانه‌های عربستانی و اسپانیایی خبر داده‌اند که مهاجم پیشین بارسلونا مورد توجه باشگاه الهلال عربستان قرار دارد. در یکی از این گزارش‌ها؛ روزنامه سعودی «البلاد» مدعی شده که سوارز مورد توجه مدیران باشگاه الهلال قرار دارد و آنها به دنبال این هستند تا قبل از حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با او قرارداد ببندند.

نشریه فرانسوی "le 10 sport" اما این موضوع را تکذیب کرد و خبر داد که در حال حاضر تنها باشگاه آمریکایی اینترمیامی وضعیت این مهاجم اروگوئه‌ای را زیرنظر دارد و نسبت به جذب او علاقه‌مند است.

 

 

1683829

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو که در نشست خبری بازی با سوسیداد در یک هشتم نهایی کوپا دل ری شرکت کرده بود، در واکنش به شایعات اختلاف با ستاره اروگوئه ای گفت:« آخرین بار که با سوارز صحبت کردم، 2 ماه پیش بود. برایش توضیح دادم که چه اهمیتی در اتلتیکو دارد و اینکه در ایده هایم جایگاهش محکم است. شکل بازی ما وقتی سوارز در ترکیب است با زمانی که غیبت دارد، تفاوت می کند. او مهاجم فوق العاده ای است و یک زنگ خطر همیشگی درون محوطه جریمه حریفان.

اتفاقات بازی با سویا؟(توهین سوارز به سیمئونه به خاطر تعویض) پس از آن بازی با او حرف نزدم و فکر هم نمی کنم نیازی برای صحبت باشد. اختلافی وجود ندارد و در نهایت او خودش در مورد آینده تصمیم خواهد گرفت.»

 

دیدگاه‌ها