کد خبر : 1805282 | 28 دی 1400 ساعت 20:21 | 10.4K بازدید | 9 دیدگاه

لئوناردو بونوچی:

یوونتوس برای فتح لیگ قهرمانان مبارزه می‌کند

لئونارو بونوچی، مدافع باتجربه یوونتوس مدعی شد این تیم مدعی فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری است.

یوونتوس برای فتح لیگ قهرمانان مبارزه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ثانیه های پایانی و با بهره گیری از غفلت چلسی صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان شد و حالا این تیم در اولین مرحله دور حذفی باید به مصاف ویارئال برود. لئونارو بونوچی، مدافع ایتالیایی بیانکونری سال 2021 را فوق العاده و فراموش نشدنی توصیف کرد و البته تاکید کرد یوونتوس در بازی های حذفی مانند لیگ قهرمانان می تواند عملکرد درخشانی از خود ارائه دهد.

 

لئونارو بونوچی گفت: "ما می‌خواهیم سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده را کسب کنیم و البته تا آخرین لحظه برای فتح جام لیگ قهرمانان در این فصل نیز مبارزه خواهیم کرد. سال گذشته نشان دادیم که یوونتوی هنوز تشنه موفقیت است و ما می‌توانیم در بازی‌های تک حذفی خود را ثابت کنیم.

 

1683844

 

ما فصل گذشته اسکودتو را کسب نکردیم، اما فاتح کوپا ایتالیا و سوپرکاپ شدیم و به کسانی که بازیکنان یوونتوس از کسب موفقیت های متوالی دیگر ارضا شده اند، پاسخ دادیم. این عملکرد نشان داد تیمی مانند یوونتوس همیشه در دور حذفی حضور دارد.

 

سال 2021 با قهرمانی در اروپا و صعود به لیگ قهرمانان اروپا در لباس یوونتوس فوق العاده بود. آمار خود گویای همه چیز هستند و حرف زیادی برای اضافه کردن وجود ندارد. من حتی یک ثانیه از اتفاقاتی که در ومبلی با هنگام تیم ملی ایتالیا جام ملت‌های اروپا افتاد را فراموش نمی‌کنم. حالا ما روی وظایف خود در ماه مارچ تمرکز می‌کنیم، هدف این است که به قطر برویم و این یک پیروزی بزرگ برای همه خواهد بود."

دیدگاه‌ها