کد خبر : 1805286 | 28 دی 1400 ساعت 21:04 | 47.4K بازدید | 20 دیدگاه

واکنش فلسفی بنزما به مراسم فیفا! (عکس)

به نظر می رسد کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید دل خوشی از نتایج انتخابات بهترین های فیفا نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در سال 2021 روزهای درخشانی را سپری کرده و یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال لقب گرفت. این ستاره باتجربه و فرانسوی در ترکیب رئال مادرید بارها موفق به گلزنی شده و نقش مهمی در صدرنشینی این تیم در لیگ قهرمانان و لالیگا ایفا کرد. همچنین کریم بنزما که بعد از مدت ها دوباره لباس تیم ملی فرانسه را به تن کرده و موفق به فتح تورنمنت لیگ ملت های اروپا در رده ملی نیز شد.

 

اما گرچه برخی در ماه های اخیر شانس کریم بنزما را برای دریافت عناوین فردی بالا می دانستند، اما شرایط در رده بندی مراسم بهترین های فیفا نیز تفاوت چندانی با توپ طلا برای این بازیکن نداشت. از قبل مشخص شده بود که برنده جایزه فیفا از بین رابرت لواندفسکی، لیونل مسی و محمد صلاح انتخاب خواهد شد و در نهایت ستاره لهستانی بایرن مونیخ این عنوان را به خود اختصاص داد. کریم بنزما در رده بندی فیفا رتبه چهارم را به خود اختصاص داد و باز هم دست او از دریافت جایزه کوتاه ماند.

 

اما کریم بنزما دقایقی بعد از اعلام نام برنده و اختصاص یافتن این جایزه به رابرت لواندوفسکی، تصویری با سر پاییین و چهره ای ناراحت با این عبارت در صفحه خود به اشتراک گذاشت: "بیخیالش شو، چون چاره ای نداری."

 

1683852

دیدگاه‌ها