کد خبر : 1805289 | 28 دی 1400 ساعت 21:08 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

چیزی کمتر از تیم‌های لیگ برتری نداریم

سرمربی خلیج فارس: محکم به کارمان ادامه می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر مدعی شد بچه‌های تیمش هیچ چیزی کمتر از تیم‌های لیگ برتری ندارند و در چند بازی اخیر این موضوع را ثابت کرده‌اند.

سرمربی خلیج فارس: محکم به کارمان ادامه می‌دهیم
به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، موسی قنواتی سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری، اظهار داشت: قبل از بازی به بچه‌های تیم گفتم که باید شگفتی‌ساز باشند. در طول این هفته تیم نفت را آنالیز و نقاط ضعف و قوت‌شان را شناسایی کردیم. ما روی نقاط ضعف این تیم برنامه‌ریزی کردیم و خدا را شکر توانستیم به هدف‌مان برسیم و مجدداً شگفتی‌ساز جام حذفی شدیم.
 

وی درباره برنامه تیمش  در ادامه رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: تیم ما در لیگ دو بازی می‌کند. مسئولان باشگاه تصمیم گرفته‌اند که محکم جام حذفی را دنبال کنیم و آن اتفاق خوبی که قرار است برای اسم خلیج فارس بیفتد در حال رخ دادن است. ما در ادامه هم به همین شکل محکم کارمان را دنبال می‌کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در مورد عملکرد تیم داوری در دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: باید بگویم داوران در بازی ما با هوادار و در این بازی بسیار خوب،‌ باکیفیت و بدون اشتباه ظاهر شدند. اعضای تیم داوری نشان دادند که برای‌شان هیچ فرقی نمی‌کند که تیم ما لیگ دویی است و تیم نفت لیگ برتری. آنها هر چیزی را که دیدند قضاوت کردند. از کمیته داوران که چنین داوران بزرگ و خوبی را برای این دیدار انتخاب کرده است، تشکر می‌کنم.

 

قنواتی در پاسخ به این سؤال که «تیم لیگ دوی شما توانست یک تیم لیگ برتری را شکست دهد. از این برد چه احساسی دارید؟»، خاطر نشان کرد: قطعاً اتفاق خیلی خوبی برای مجموعه خلیج فارس افتاده است. ما نماینده استان خوزستان هستیم. با توجه به اینکه فولاد خوزستان و نفت آبادان هر دو از گردونه مسابقات جام حذفی حذف شدند، ما باید پرچمدار خوزستان باشیم و از اسم خوزستان دفاع کنیم.

 

وی با بیان اینکه بچه‌های ما افتخار می‌کنند و می‌دانند که از لحاظ فنی چه کار بزرگی را انجام داده‌اند تصریح کرد: بچه‌های ما هیچ چیزی کمتر از تیم‌های لیگ برتری ندارند و در چند بازی اخیر این موضوع را ثابت کردند. ما هیچ موقعیتی به غیر از پنالتی که به تیم حریف دادیم به آنها ندادیم که البته این پنالتی هم در شرایط بازی اتفاق افتاد و طبیعی است.

 

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با بیان اینکه از جایگاه فنی جایگاه ما لیگ دو نیست، گفت:‌ ما از اسم ماهشهر و خوزستان دفاع می‌کنیم از مسئولان شهرستان بندر ماهشهر تقاضا داریم فرصت تماشای بازی‌های تیم ما را از هواداران و همشهری‌های‌مان نگیرند. چرا باید این فرصت را از مردم شریف بندر ماهشهر بگیریم؟ در بازی با هوادار 400 تماشاگر پشت درهای بسته بودند، وقتی به داخل استادیوم آمدند خیلی شاداب بودند و لذت بردند. انتظار داریم که مسئولان به فکر تماشاچیان باشند، چرا که حق بچه‌هاست که بیایند از نزدیک بازی لیگ برتری را ببینند. مسئولان وقتی برای استادیوم ماهشهر بگذارند که از این وضعیت خارج شود.

دیدگاه‌ها